Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Hvilken bruker dere? For å følge med i utvikling osv?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Jeg bruker preglife Anonymkode: af2cf...e80
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2019 takk🙌🏻 Den regnet uker på en annen måte enn andre apper jeg har prøvd. Den sier 5+1, mens andre sier 4+5 og 4+6. Kan årsaken være at jeg har fått stilt den inn på kortere syklus enn 28 dager, og kanskje ikke gjort det på de andre? Termindatoen er lik🤔
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Candy crush 😁🙈 Anonymkode: ac968...e46 Haha😂
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Ovia (må jukse litt med termindato da siden amerikanerne regner at svangerskapet varer 40+0, ikke 40+3 som i Norge) Anonymkode: d975e...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå