Gå til innhold

Noen som ser streken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 DPO, så jeg vet at det egentlig er for tidlig men klarte ikke la vær å teste. Er det bare meg som ser en strek nr 2 her 🙈 mulig jeg ser den som ønsketenkning.

E66B07F0-8430-480A-BE26-3FB64BBE1C7D.jpeg

Anonymkode: d26cf...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 10 DPO, så jeg vet at det egentlig er for tidlig men klarte ikke la vær å teste. Er det bare meg som ser en strek nr 2 her 🙈 mulig jeg ser den som ønsketenkning.

E66B07F0-8430-480A-BE26-3FB64BBE1C7D.jpeg

Anonymkode: d26cf...9c9

Litt usikker på om jeg ser en strek..Men ta en ny når du forventer mens, så blir den nok ganske klar 😉

Anonymkode: 4b6b2...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for mørkt til å se på bildet. Skimter muligens en strek, men hvis du holder den opp mot lyset er det lettere å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kom en like svak strek på 11 DPO også men så kom en ekstrem smertefull mensen igår :(  2 dager før tida, så lurer på om det har vært noe som har prøvd å feste seg og muligens endt i en veldig tidlig SA. 

Heldigvis en ny sjanse neste mnd ❤️ Takk for svar. 

Anonymkode: d26cf...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig dette, har stoppet helt å blø nå, Tror kanskje jeg må ta en test til imorgen tidlig.

Er det mulig å blø litt rundt IKM og fremdeles være gravid tro? Kanskje jeg svir av en digital imorgen for dette var rare greier.

Anonymkode: d26cf...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig merkelig dette, har stoppet helt å blø nå, Tror kanskje jeg må ta en test til imorgen tidlig.

Er det mulig å blø litt rundt IKM og fremdeles være gravid tro? Kanskje jeg svir av en digital imorgen for dette var rare greier.

Anonymkode: d26cf...9c9

Fullt mulig 😉 Mange som har en liten blødning rundt ikm. Jeg hadde en blødning jeg trodde var mens, men som stoppet like fort som den kom. Og så småblødde jeg i nesten 2 uker etterpå. Er nå 8+3 🙂

Anonymkode: 4b6b2...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...