Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Søstra mi traff en mann for mange år siden. Dem flyttet sammen og fikk 2 barn. Når yngste barnet var 2, pakket han en koffert og stakk. Fant ut at han hadde funnet seg ei ny dame. Naboen til våre foreldre. Han flyttet inn med henne og fikk barn med henne. Søstera mi satt igjen med gjeld og 2 barn. Hun hadde det tøft, men hun jobbet hardt og klarte seg bra. I den tiden ga han blaffen i henne og barna. Barna besøkte han sjelden. Han var opptatt. Ungene var aldri på ferie med han. Han hadde ikke råd. Men han reiste på med den nye damen og barnet. Min søster gråt mye. Hun var livredd for at noe skulle skje henne og at barna måtte bo hos faren. Han var ikke snill med dem. Men nå etter 8 år har hun tatt han tilbake. Den andre damen kastet han ut. Så da sniker han seg inn i livet til min søster igjen. Jeg blir kvalm når jeg besøker dem. Han går rundt der som en elskovsyk valp. Han behandler henne som en dronning og han gjør alt hun sier. Er vel redd for at hun skal bli lei av han. Jeg stoler ikke på han. Men min søster gjør det. Håper at jeg tar feil om han Anonymkode: 2c821...b15
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Det indre liv i noen andres ekteskap, kjenner vi ikke. Sjansen er vel stor for at hun gjør dette delvis for ungenes skyld og delvis for sin egen. Jeg kjenner til lignende eksempler som har gått bra. Men jeg ville aldri ha stolt på ham selv, da... Anonymkode: 89204...882
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Han høres ut som en narsissist som har hentet ned en av sine «supply» fra hyllen sin fordi søsteren din har latt han. Hun som forlot han har sikkert sett gjennom masken hans og fått nok av mishandlingen hans så da måtte han skynde seg en som ville ta han i mot. Anonymkode: 39965...5e8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 For en kødd. Synd at søsteren din tok han tilbake. Den sjansen fortjente han ikke Anonymkode: d5e1c...941
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Man kan gjøre mye rart fordi man tenker det er best for barna å ha mor og far sammen. Tipper hverdagen kommer snart, og hun innser at hun ikke klarer å tilgi eller leve med et rasshøl. Anonymkode: 7d202...dd9
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Jeg håper hun våkner opp en dag og ser at han ikke er noe å samle på. Han kjøper dyre ting til henne hele tiden. Ja, så nå har han penger. Han hadde ikke det når hun spurte om hjelp til å betale reguleringen til eldste barnet. Eller spleise på sykkel og ski til barna. Men nå kjøper han alt dem vil ha. Blir rett og slett kvalm Anonymkode: 2c821...b15
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg håper hun våkner opp en dag og ser at han ikke er noe å samle på. Han kjøper dyre ting til henne hele tiden. Ja, så nå har han penger. Han hadde ikke det når hun spurte om hjelp til å betale reguleringen til eldste barnet. Eller spleise på sykkel og ski til barna. Men nå kjøper han alt dem vil ha. Blir rett og slett kvalm Anonymkode: 2c821...b15 Han «love bomber» henne for at hun skal tolerere dritt senere, han er jo tross alt så «glad i dem og vist hvor god han kan være» slik at hun ikke kaster han ut med engang den psykiske devaluerings prosessen kommer. Det er et manipulerings spill. Det kommer ikke til å vare lenge før hun blir husets søppelbøtte og han forlater dem for en annen som kan gi han noe bedre. Anonymkode: 39965...5e8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 Han er manipulerende og hun har så lav selvtillit at hun ikke tror hun kan få bedre? Antakeligvis vet ingen av de hva ekte kjærlighet faktisk er. Sikkert sunt for barna å vokse opp med slike forbilder. Anonymkode: 76b65...8fa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Han høres ut som en narsissist som har hentet ned en av sine «supply» fra hyllen sin fordi søsteren din har latt han. Hun som forlot han har sikkert sett gjennom masken hans og fått nok av mishandlingen hans så da måtte han skynde seg en som ville ta han i mot. Anonymkode: 39965...5e8 Hvilket grunnlag har du for å si at han driver med mishandling? Har du røyka sokkene? Anonymkode: 89204...882
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 Han mishandler henne ikke. Han behandler henne som en dronning. Men den tiden dem var fra hverandre var han langt i fra snill. Anonymkode: 2c821...b15
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har vært i lignende situasjon. Gift med det jeg trodde var en flott mann, og fantastisk far, og vi fikk 2 barn sammen. Så ble jeg syk, det taklet han ikke, gikk og ble sammen med en ny dame veldig raskt. De fikk ikke barn sammen, men hun hadde 3 barn fra før, så han ble super pappa for de barna, og en bedriten far for sine egne. Lovet de gull og grønne skoger, men sviktet de 90% av tiden, og samvær ble det ca 2 helger i året. Lovet de annenhver helg, men avlyste alltid. Og jeg hadde 2 barn, som jeg måtte trøste så mange ganger, og det ene barnet fikk separasjonsangst, og slet virkelig med å bli sviktet av far. Og det er så vondt, som mamma, og se hva barna må gå igjennom, og hvor vondt de har det. Så etter en del år, ble det slutt mellom de, og han ville ha meg tilbake. Og jeg vurderte det seriøst i flere uker, møtte han og en gang for å prate skikkelig om det. Og det var bare med tanke på barna mine, for da ville de ha pappa der, pappa vil bo med de, og være der hele tiden. Men jeg forsto at jeg ville ikke klare det, jeg hadde jo overhodet ingen følelser for han, var jo mest sinne. Og jeg stolte jo overhodet ikke på han. Jeg var jo fortsatt syk, selv om jeg er i en god periode. Så kunne jeg alltids bli dårligere, eller noe annet kunne skje, som ville føre til at han gikk, og ville svikte barna på nytt. Så jeg valgte å ikke bli sammen med han igjen. Men jeg skjønner at andre, velger det motsatte. Anonymkode: dbc0f...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå