Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Heter noe sånt som: Mia Alice Gran Andersen Anonymkode: 80990...288
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Mia- første fornavn Alice- andre fornavn Gran- mellomnavn Anonymkode: 7a4e2...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Mia = fornavn Alice og Gran = mellomnavn Andersen = etternavn Anonymkode: d994f...d9f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 MAGA Make America Great Again Anonymkode: 82180...3d1
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Det er ikke noe som heter mellomnavn. Du har ett etternavn, Andersen. De øvrige er første, annet og tredje fornavn. Anonymkode: 76d7f...c1f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mia = fornavn Alice og Gran = mellomnavn Andersen = etternavn Anonymkode: d994f...d9f 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe som heter mellomnavn. Du har ett etternavn, Andersen. De øvrige er første, annet og tredje fornavn. Anonymkode: 76d7f...c1f Å guri malla, for noe tull. Ikke uttal dere om ting dere ikke har kunnskap om. Mia Alice - første og andre fornavn Gran - mellomnavn Andersen - etternavn Hadde skrivemåten vært Gran-Andersen, så hadde dette vært etternavnet, alfabetisert på G., og du ville ikke hatt mellomnavn. Med den skrivemåten du har oppgitt, alfabetiseres du på A, slik: Andersen, Mia Alice Gran. Anonymkode: d6809...1cc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Mia- første fornavn Alice- andre fornavn Gran- mellomnavn Anonymkode: 7a4e2...3bb Dette er riktig. Man skal vel ikke signere med tittel her, men jeg har mastergrad i navnegransking, så dette er jeg 100 % sikker på. Anonymkode: 87395...cde
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er riktig. Man skal vel ikke signere med tittel her, men jeg har mastergrad i navnegransking, så dette er jeg 100 % sikker på. Anonymkode: 87395...cde Innen hvilket fag ligger disiplinen "navnegransking"? Anonymkode: 76d7f...c1f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 På 26.7.2019 den 7.08, Anonym bruker skrev: Dette er riktig. Man skal vel ikke signere med tittel her, men jeg har mastergrad i navnegransking, så dette er jeg 100 % sikker på. Anonymkode: 87395...cde Tittel og grad eller ikke, begge mine barn har ett fornavn, "Per", to mellomnavn (som ikke brukes daglig) ""Anders Hansen" og ett etternavn, "Lien". Alfabetisk oppramsing: Lien, Per Anders Hansen. Dette er i tråd med all anminnelig språkbruk. Anonymkode: d994f...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tittel og grad eller ikke, begge mine barn har ett fornavn, "Per", to mellomnavn (som ikke brukes daglig) ""Anders Hansen" og ett etternavn, "Lien". Alfabetisk oppramsing: Lien, Per Anders Hansen. Dette er i tråd med all anminnelig språkbruk. Anonymkode: d994f...d9f Altså, det hjelper ikke hva du mener er i trpd med all a minnelig språkbruk. Alle "vanlige" navn er fornavn, uansett hvor mange du var av dem eller om du bruker dem i det daglige. Det siste navnet ditt er etternavn. Har man et annet "etternavn" - aktig navn mellom fornavn(ene) og etternavnet er det et mellomnavn. Ingen kan ha mer enn ett etternavn. Anonymkode: 095a8...6a0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tittel og grad eller ikke, begge mine barn har ett fornavn, "Per", to mellomnavn (som ikke brukes daglig) ""Anders Hansen" og ett etternavn, "Lien". Alfabetisk oppramsing: Lien, Per Anders Hansen. Dette er i tråd med all anminnelig språkbruk. Anonymkode: d994f...d9f Selv om du mener det, så stemmer det ikke. Sønnen du bruker som eksempel, med fiktivt navn vil jeg tro, har to fornavn, ett mellomnavn og ett etternavn. Anonymkode: d6809...1cc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tittel og grad eller ikke, begge mine barn har ett fornavn, "Per", to mellomnavn (som ikke brukes daglig) ""Anders Hansen" og ett etternavn, "Lien". Alfabetisk oppramsing: Lien, Per Anders Hansen. Dette er i tråd med all anminnelig språkbruk. Anonymkode: d994f...d9f At du mener det, gjør det jo ikke korrekt. Anonymkode: 82180...3d1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Innen hvilket fag ligger disiplinen "navnegransking"? Anonymkode: 76d7f...c1f Nordisk språk og litteratur, det heter omnomastikon. Anonymkode: 87395...cde
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #14 Skrevet 27. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Tittel og grad eller ikke, begge mine barn har ett fornavn, "Per", to mellomnavn (som ikke brukes daglig) ""Anders Hansen" og ett etternavn, "Lien". Alfabetisk oppramsing: Lien, Per Anders Hansen. Dette er i tråd med all anminnelig språkbruk. Anonymkode: d994f...d9f Det er nesten helt rett. Alfabetisk oppramsing er riktig, som du skriver, men barnet ditt har to fornavn. Per = førstenavnet Anders = andrenavnet Hansen = mellomnavnet Lien = etternavnet Du kan spørre en hvilken som helst navnegransker om dette. Anonymkode: 87395...cde
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #15 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er nesten helt rett. Alfabetisk oppramsing er riktig, som du skriver, men barnet ditt har to fornavn. Per = førstenavnet Anders = andrenavnet Hansen = mellomnavnet Lien = etternavnet Du kan spørre en hvilken som helst navnegransker om dette. Anonymkode: 87395...cde Nesten korrekt. Per - første fornavn Anders - andre fornavn Anonymkode: d6809...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå