Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Jeg jobber med mange folk hver dag og en av dem spesielt har begynt å vise interesse for meg. Han har begynt å gi meg klem før han går(det er i grunn greit da jeg selv er veldig klemme-menneske). Han kom ekstra ærend innom meg forrige uke bare for å si god helg og spurte om han kunne stjele en klem(før jeg rakk å si noe som helst var han rundt meg), han syntes det var så koselig å se meg og sa til kollegaen min at hun måtte ta godt vare på meg... Nå har han funnet nr mitt og sendt meg mld(ikke noe upassende), men uansett....han har også lagt meg til på snap og instagram. Dette er en mann på 60 år og jeg er 35, har samboer, barn og hele pakka...og det vet han.Han er i tillegg gift og har barn som er like gamle som meg. Jeg har kjent til han i flere år og alltid snakket til han på lik linje med både kona og andre, men nå synes jeg det beveger seg litt over grensa mi...synes det er litt kleint å si noe siden jeg har kjent han så lenge.Har ikke godtatt hverken snap eller insta forespørselen. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Er han kollega eller er han i et bruker/pasient forhold til deg? Veldig stor forskjell på de to. Anonymkode: e7185...80c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Nei nei ikke pasient...han er en som utfører tjenester hos oss. Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev:  Hva hadde dere gjort? Anonymkode: dc69a...3ec I tillegg til å fortsette med å avvise ham på Instagram og snap: vært mer «kjølig»/avvisende i hverdagen. Anonymkode: 60238...134
Moratil3 Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Bare la være Ã¥ godkjenne. Hvis han stusser og spør sÃ¥ si at du bare liker Ã¥ ha de nærmeste pÃ¥ sosiale media.Â
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 Okei, ja men nå står det altså uleste mld fra han på snap...han ser jo om jeg åpner de🙈 Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #7 Skrevet 25. juli 2019 Ikke godkjenn. Jeg hadde ikke godkjent 🤣 Men jeg er ærlig med slikt, og sier at jeg holder kun mine nærmeste på vennelister. (Gjør sånn at vennelisten kun er synlig for venner, så kan han ikke motsi deg på det) Anonymkode: 40a67...03d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Okei, ja men nå står det altså uleste mld fra han på snap...han ser jo om jeg åpner de🙈 Anonymkode: dc69a...3ec Om du ikke har godkjent venneforespørsel på snap, kan du heller ikke se at det er uleste meldinger der ...?! Anonymkode: 051ad...c3a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du ikke har godkjent venneforespørsel på snap, kan du heller ikke se at det er uleste meldinger der ...?! Anonymkode: 051ad...c3a Det trodde ikke jeg heller, men det står mld fra han der selv om jeg ikke har godkjent🤔 Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Hadde godkjent. Veldig rart å godkjenne andre kolleger og ikke ham. Syns ikke han har beveget seg over en ugrei grense annet enn at du får mye oppmerksomhet. Skulle han «ramle utpå» er det enkelt å slette ham og konfrontere ham på jobb med at «det er ikke greit, hold deg unna». Anonymkode: ac374...67b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde godkjent. Veldig rart å godkjenne andre kolleger og ikke ham. Syns ikke han har beveget seg over en ugrei grense annet enn at du får mye oppmerksomhet. Skulle han «ramle utpå» er det enkelt å slette ham og konfrontere ham på jobb med at «det er ikke greit, hold deg unna». Anonymkode: ac374...67b Okei...ja han er ikke akkurat en fast  kollega, han er en som utfører div tjenester hos oss ca 1 gang i uka...mulig jeg bare må godkjenne, kjenner det irriterte meg at det står en ulest mld🙈 Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei...ja han er ikke akkurat en fast  kollega, han er en som utfører div tjenester hos oss ca 1 gang i uka...mulig jeg bare må godkjenne, kjenner det irriterte meg at det står en ulest mld🙈 Anonymkode: dc69a...3ec Synes ikke du skal godkjenne ham. Hvis du vil ha litt mindre oppmerksomhet fra han må du tåle ubehaget det vil føre med seg. Er du virkelig så desperat at du må lese meldinger? Anonymkode: d0c25...c32
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei...ja han er ikke akkurat en fast  kollega, han er en som utfører div tjenester hos oss ca 1 gang i uka...mulig jeg bare må godkjenne, kjenner det irriterte meg at det står en ulest mld🙈 Anonymkode: dc69a...3ec Du får sende koselige snaps av at du og mannen din koser dere med div da (vin, spasertur ol.) Så smører du litt tykt på med tekst som. Bare elsker mannen som........ Anonymkode: 672de...065
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes ikke du skal godkjenne ham. Hvis du vil ha litt mindre oppmerksomhet fra han må du tåle ubehaget det vil føre med seg. Er du virkelig så desperat at du må lese meldinger? Anonymkode: d0c25...c32 Desperat?hehe nei virkelig ikke, men hvordan får jeg den bort uten å lese den da?står jo 1 å «lyser» nå Anonymkode: dc69a...3ec
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 Er det ikke bare å godkjenne? Da kan du jo si fra hvis det blir upassende på noe vis! Anonymkode: 6314e...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå