Gå til innhold

Når man bytter fly i Amsterdam...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det da på flyplassen?

Har alltid kjørt direkte jeg, så har aldri gjort dette før. Vet at jeg ikke trenger tenke på baggasjen, den kommer helt frem av seg selv, men hva med meg selv ;) 

Må jeg ut og sjekke inn helt på nytt, eller er jeg "inne" hele tiden og bare kan gå til neste flight uten å måtte gjennom en ny kontroll/scanning osv?

Anonymkode: a8fc7...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger bare å finne gaten din og komme deg dit. Men husk at Schipol er stor, så det kan ta litt tid å komme seg fra a til b

Anonymkode: e6cb8...967

Skrevet

Kommer antageligvis an på hvor du skal videre, om det er i eller utenfor Schengen. Dersom du har fått boardingkort til neste flight, trenger du ikke å sjekke inn på nytt. Men det er mulig du må ut og inn gjennom passkontrollen, sikkerhetskontroller og andre ting. Det med passkontroll, kan være ganske stressende i Amsterdam om man har litt dårlig tid, men det står flyplassansatte der og henter ut / roper ut de som har kort tid til neste flight og loser dem gjennom en egen luke for å rekke neste fly. 

Anonymkode: 0ce9d...04e

Skrevet

Skal bare til England, så ikkenoe skummelt sånn sett, og har ganske god til...

Må bare være våken når jeg går av flyet da, så jeg ikke bare følger strømmen ut til bagasjeutlevering. Jeg skal jo ikke til Nederland....

Skummelt og ikke være så bereist også ;)

Hi

Anonymkode: a8fc7...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...