Gå til innhold

Kristiansand-tips


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal på ferie til Kristiansand onsdag til søndag. Lørdag og søndag skal vi være i dyreparken. Trenger tips til noe gøy å gjøre de andre dagene! Ungene er 9, 6 og 0 år.

Anonymkode: 3e395...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær på stranda. Ha med piknikkurv og noe å sitte på. Nyt det. Hilsen kristiansander 🙂

Anonymkode: dcea1...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort omvendt, torsdag og fredag i parken, det er definitivt mest folk der i helgene... 

Ellers er det alt fra trampolinepark badeland i kr.sand, men jeg vil nå slå et slag for sentrum også. Det å rusle en tur 8 markens, kjøpe is og snop (stor godtebutikk er ikke noe vi har hjemme) og bystranda er kjempefin. Kan avslutte med middag på fiskebryggene (mange forskjellige restauranter der) 

Anonymkode: fea8a...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også som h*n over her skriver, tatt torsdag og fredag i parken heller. Er det fint vær hadde jeg dratt på bystranden med dem på lørdag, evt til Aquarama som ligger på bystranden og spist på fiskebrygga etterpå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sammen med noen andre i dyreparken, så det må bli lørdag/søndag.

Vi skal bo på Yess hotell Tordenskioldsgate. Har dere som er kjent noen konkrete tips til fine trilleturer derfra? Gjerne på skogsvei/grusvei?

og hvordan er bystranda? Liker ikke være alene med tre unger på stranda med mindre det er veldig oversiktelig.

Anonymkode: 3e395...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadd

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal sammen med noen andre i dyreparken, så det må bli lørdag/søndag.

Vi skal bo på Yess hotell Tordenskioldsgate. Har dere som er kjent noen konkrete tips til fine trilleturer derfra? Gjerne på skogsvei/grusvei?

og hvordan er bystranda? Liker ikke være alene med tre unger på stranda med mindre det er veldig oversiktelig.

Anonymkode: 3e395...6dc

Da hadde jeg tatt en tur opp i Baneheia. Går dere opp i 3 stampe så er det en liten strand på Eg siden som er veldig grei om du har mindre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...