Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Hei! Jeg skal på ferie til Kristiansand onsdag til søndag. Lørdag og søndag skal vi være i dyreparken. Trenger tips til noe gøy å gjøre de andre dagene! Ungene er 9, 6 og 0 år. Anonymkode: 3e395...6dc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Bare vær på stranda. Ha med piknikkurv og noe å sitte på. Nyt det. Hilsen kristiansander 🙂 Anonymkode: dcea1...a9c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Jeg ville gjort omvendt, torsdag og fredag i parken, det er definitivt mest folk der i helgene... Ellers er det alt fra trampolinepark badeland i kr.sand, men jeg vil nå slå et slag for sentrum også. Det å rusle en tur 8 markens, kjøpe is og snop (stor godtebutikk er ikke noe vi har hjemme) og bystranda er kjempefin. Kan avslutte med middag på fiskebryggene (mange forskjellige restauranter der) Anonymkode: fea8a...ffe
Anarkali Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Jeg ville også som h*n over her skriver, tatt torsdag og fredag i parken heller. Er det fint vær hadde jeg dratt på bystranden med dem på lørdag, evt til Aquarama som ligger på bystranden og spist på fiskebrygga etterpå 😀
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Vi skal sammen med noen andre i dyreparken, så det må bli lørdag/søndag. Vi skal bo på Yess hotell Tordenskioldsgate. Har dere som er kjent noen konkrete tips til fine trilleturer derfra? Gjerne på skogsvei/grusvei? og hvordan er bystranda? Liker ikke være alene med tre unger på stranda med mindre det er veldig oversiktelig. Anonymkode: 3e395...6dc
Anarkali Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 Da hadd 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi skal sammen med noen andre i dyreparken, så det må bli lørdag/søndag. Vi skal bo på Yess hotell Tordenskioldsgate. Har dere som er kjent noen konkrete tips til fine trilleturer derfra? Gjerne på skogsvei/grusvei? og hvordan er bystranda? Liker ikke være alene med tre unger på stranda med mindre det er veldig oversiktelig. Anonymkode: 3e395...6dc Da hadde jeg tatt en tur opp i Baneheia. Går dere opp i 3 stampe så er det en liten strand på Eg siden som er veldig grei om du har mindre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå