Gå til innhold

Noen med båt her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten båt nå, 23 fot, men vurderer større. Noen med erfaring med barn i båt? Vi har tre barn på 4,  6 og 8 år. 

 

Anonymkode: 87567...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor ved sjøen og har alltid hatt båt, men vi har hatt forskjellige "day cruisere" da, har aldri sovet i båt med barn. 

Det var kanskje det du var på jakt etter, folk som har erfaring med det? 

Anonymkode: 1571f...2a3

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor ved sjøen og har alltid hatt båt, men vi har hatt forskjellige "day cruisere" da, har aldri sovet i båt med barn. 

Det var kanskje det du var på jakt etter, folk som har erfaring med det? 

Anonymkode: 1571f...2a3

Ja, det var det. Jeg var nok litt uklar i hovedinnlegget. 

Vi vurderer båt å sove i, ja, reise på ferie i noen uker. Trives barn med sånn type ferie?

HI

Anonymkode: 87567...d02

Skrevet

Vi har en Bavaria Virtess 420 Fly og den bruker vi mye hele våren, sommeren og høsten. Vi har to barn på 7 og 9 år, og de trives kjempegodt med båtlivet.

Anonymkode: e1997...db2

Skrevet

Blir ikke båtliv litt som å ha campingvogn/bil?

Anonymkode: 42690...855

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...