Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Jeg er sprudlende og utadvent(overhodet ikke flÞrtete) og jeg blir sÄ ofte kontaktet av andre menn som er interressert i meg...altsÄ; tolker de meg helt feil??viser null _sÄnn_interresse for de, men prater jo med de pÄ lik linje med kvinnene jeg er i kontakt med via jobben. Synes spesielt det er litt creepy nÄr det er eldre menn som kontakter meg... Er menn sÄ enkle??Tenker de bare med et hue?? Anonymkode: 2a8cf...3dc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Du bruker feil smiley. Anonymkode: 23e8f...6fa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Du bruker feil smiley. Anonymkode: 23e8f...6fa Em hva?đ€Ł Anonymkode: 2a8cf...3dc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Em hva?đ€Ł Anonymkode: 2a8cf...3dc đ Denne signaliserer at man er «interessert» eller «flĂžrtende». Greit Ă„ vite hva smileyer betyr. Litt som da min mor skrev at naboen var dĂžd, og la ved denne: đ Hun trodde det betĂžd grĂ„t. Anonymkode: 23e8f...6fa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: đ Denne signaliserer at man er «interessert» eller «flĂžrtende». Greit Ă„ vite hva smileyer betyr. Litt som da min mor skrev at naboen var dĂžd, og la ved denne: đ Hun trodde det betĂžd grĂ„t. Anonymkode: 23e8f...6fa Ser den smilyen har flere betydninger, og i dette tilfellet ikke flĂžrt. Ja den «grĂ„te emojien» har jeg sett flere pĂ„ mammas alder brukt liiiitt upassendeđ Anonymkode: 2a8cf...3dc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser den smilyen har flere betydninger, og i dette tilfellet ikke flĂžrt. Ja den «grĂ„te emojien» har jeg sett flere pĂ„ mammas alder brukt liiiitt upassendeđ Anonymkode: 2a8cf...3dc Den er laget for Ă„ vĂŠre flĂžrtende. Og slik oppfattes den av de fleste, sĂ„ hvis du sender den til andre i feil kontekst sĂ„ kan det oppfattes feil đ Det finnes til og med en Wikipedia for emojier (Ja, verden er kommet ditđ) Emojipedia. âŹïžâŹïžâŹïž  Anonymkode: 23e8f...6fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 Men, for Ä svare pÄ det du spÞr om: ForstÄr godt hva du mener. Jeg sliter med det samme. à vÊre vennlig, smilende og blid kan tydelig oppfattes annerledes og det er selvfÞlgelig litt synd. Men, nÄr de tar kontakt sÄ mÄ du bare vÊre Êrlig og si at du ikke er interessert. Anonymkode: 23e8f...6fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sprudlende og utadvent(overhodet ikke flÞrtete) og jeg blir sÄ ofte kontaktet av andre menn som er interressert i meg...altsÄ; tolker de meg helt feil??viser null _sÄnn_interresse for de, men prater jo med de pÄ lik linje med kvinnene jeg er i kontakt med via jobben. Synes spesielt det er litt creepy nÄr det er eldre menn som kontakter meg... Er menn sÄ enkle??Tenker de bare med et hue?? Anonymkode: 2a8cf...3dc Ja, de feiltolker deg kanskje. Og i tillegg er det jo sÄnn at de som er pene, morsomme og karismatiske virker tiltrekkende pÄ andre, ogsÄ uten Ä gi flÞrtete signaler. Jeg er ogsÄ utadvendt og sprudlende, har masse humor og i tillegg ser jeg litt over gjennomsnittet bra ut... og blir ogsÄ beundret av folk som ikke ligner meg, ikke har sjans pÄ meg, ikke «klikker» med min personlighet i det hele tatt. Har lest om fenomenet, og det er jo ikke sÄnn veldig rart akkurat: selv om den aktuelle fyren ville ha blitt mye mer lykkelig sammen med en «grÄ mus» som hadde mer sammenfallende interesser og personlighetstrekk, sÄ faller han for den som skinner og som synes godt. Og det er kjempevanskelig Ä avvise/ realitetsorientere dem som har sett seg ut deg... Anonymkode: 777c5...068
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 Jeg er ogsÄ «pen» og hyggelig mot alle, blid og utadvendt. FÄr ogsÄ i overkant oppmerksomhet fra menn. Det er slitsomt! Anonymkode: e4288...490
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Min mann opplever dette ogsĂ„!đ Han er ikke modellpen, egentlig langt ifra, men himmel sĂ„ mye oppmerksomhet han fĂ„rđ Han er supersosial, hjelpsom, oppmerksom, omtenksom, snill og grei osv, og det blir ofte tolket som flĂžrt eller invitasjoner. Han ser ikke dette selv, men etter at jeg har pĂ„pekt og forklart sĂ„ ser han hva jeg mener og har dempet seg oppimot andre. Han vil jo ikke bli oppfattet som en flĂžrt bare fordi han er snill og hyggelig. Anonymkode: 61200...3e9
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 Jeg ogsĂ„ fĂ„r mange henvendelser fra andre mennđ og jeg er ikke noe modell engang, sikkert 20 kilo for masse. Er ikke alltid jeg steller meg Ă©n gang đ€Ł er 33 Ă„r og har fĂždt 4 barn, blir kalt milfđ jeg er blid, snakker med alle og er hyggelig đ Anonymkode: e79c4...2ad
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ogsĂ„ fĂ„r mange henvendelser fra andre mennđ og jeg er ikke noe modell engang, sikkert 20 kilo for masse. Er ikke alltid jeg steller meg Ă©n gang đ€Ł er 33 Ă„r og har fĂždt 4 barn, blir kalt milfđ jeg er blid, snakker med alle og er hyggelig đ Anonymkode: e79c4...2ad Samme her... bare at jeg er 40. Er ikke spesielt pen en gang. SĂŠrlig da jeg var yngre syntes jeg dette var kjipt. Jeg misunte venninner som hadde kompiser. Jeg har aldri kunnet vĂŠre kompis med en gutt, fĂžr eller senere ble han interessert i noe mer. Samme med kollegaer... Jaja. Av alle problemer man kan ha er kanskje ikke dette av de stĂžrste đ Anonymkode: 5a79b...d79
Den perfekte mor, pÄan igjen Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 Jeg kan ogsÄ oppleve dette. Kroppen min er vel kanskje helt ok, slank men former, men ansiktet mitt er ikke spesielt tiltalende. Likevel fÞler jeg at om jeg viser vanlig interesse for menn, sÄ opplever de at jeg flÞrter. Jeg blir litt usikker av dette, og vet ikke helt hvordan jeg skal te meg, for jeg Þnsker ikke Ä bli mistolket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ