Gå til innhold

POSTIV test hjemme, NEGATIV hos legen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

JEG TRENGER HJELP.

Jeg hadde mensen 22 juni og eggløsning 6 juli. Meg og mannen min hadde samleie rundt eggløsning og jeg begynte å kjenne stikkinger i magen, løs mage og følte en rar følelse i kroppen (slik jeg kjente når jeg gikk gravid med førstemann).
 

Den 22 juni hadde jeg fortsatt ikke fått mensen og følte meg gravid så jeg tok en RFSU Graviditetstest som viste VELDIG SVAK POSITIV. 

samme kvelden kjøpte jeg en dobbeltpakning med Clearblue digital. tok en av de digitale på kvelden og dette viste "IKKE GRAVID" Ble veldig lei meg, men klarte ikke slå meg til ro med dette da jeg fortsatt følte meg gravid!. Dagen etterpå tok jeg en RFSU test til, og desverre var også denne negativ, MEN MEN MEN på kvelden samme dag tester jeg POSITIVT med Clearblue digital "GRAVID 1-2". det samme gjorde jeg kvelden etterpå der igjen!! altså 2 kvelder på rad! Jeg var såå glad! :D MEN morgenen etterpå var den negativ igjen!! dette var også en digitaltest 😮 . hos legen var den også negativ (dette var en strips). 

ååå. Kjenner jeg blir skuffet og lei meg. Har noen vært borti det samme? 

Clearblue tester som viser falskt positiv? 

Skal tilføye at jeg hele mitt liv har slitt med uregelmessig sykluser. 

Hva tenker dere? Skal tilbake om 1 uke for å ta en ny test på legekontoret, men jeg kjenner at dette sliter meg helt ut. 

Om jeg hadde vært gravid hadde jeg verdt 4+6 i dag. 

 

Anonymkode: 18d79...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RFSU er ikke til å stole på. De viser ofte «veldig svak positiv», som da er skyggestrek. Så, ikke kjøp flere RFSU. 

Clearblue derimot, pleier ikke å gi falsk positiv. 

For det første, ikke test om kvelden. Test alltid med morgenurin. Dette gir best resultat, og bruk clearblue. 

Jeg ville ventet med å teste mer. Slapp helt av, prøv å smør deg med tålmodighet og vent denne uken til du er hos legen. Skjønner du helst vil vite med det samme, men du blir helt tussete hvis du tester hele tiden. 

Anonymkode: c36c0...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Blir spennende å se om en uke. Har masse graviditetssymptomer :) Vært gravid før så kjenner igjen fra førstemann! 

Hvis andre har vært borti noe av det samme vil jeg gjerne høre! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...