Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #51 Skrevet 26. juli 2019 Å det er ikke sikkert at vedkommende som nyser å snuser er syk. Alergi eller bare litt irritasjon i nesen fører også til disse symtomene😐 Anonymkode: 4a75d...7f0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #52 Skrevet 26. juli 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å det er ikke sikkert at vedkommende som nyser å snuser er syk. Alergi eller bare litt irritasjon i nesen fører også til disse symtomene😐 Anonymkode: 4a75d...7f0 Hun sa jo selv at hun var innmari forkjøla... Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #53 Skrevet 26. juli 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Idiot! Du tror ikke forkjølelse smitter? Man får plutselig forkjølelsesvirus i seg om man blir kald da? Og alle som er forkjølet har nedsatt immunforsvar? 😂 Er du frisk igjen nå billettlukedame? Anonymkode: ae5cc...2f6 Jøss, du er sannsynligvis den tetteste brukeren her i år, og det sier litt... NEI, det er ikke sånn at man automatisk blir smitta selv om man får dråper på seg av andres spytt/snørr. Og NEI, man får selvsagt ikke viruset i seg akkurat når man blir kald - man har det i seg og rundt seg hele tiden, men immunforsvaret holder det i sjakk så lenge der ikke er andre utfordringer. Og NEI, det trenger ikke være i Dyreparken du ble smitta engang; et godt tips kan være å se på hvor mange dager etter den (antatte) eksponeringen det gikk før du selv fikk symptomer. Man ser ikke forkjølelsesymptomene dagen etter smitte, for å si det slik. Og NEI, det er ikke én bruker som svarer deg, det er MANGE. Jeg leste tråden for første gang i dag, og svarer helt frittstående, og må si meg enig med alle de andre her - du oppfører deg atalt i tråden! (Men det ville jo sikkert være best for selvbildet ditt hvis du fortsetter å tro at det kun fins én i verden som ikke støtter deg... så du kan jo bare hegne videre om den ideen!) Anonymkode: 120c1...154
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #54 Skrevet 26. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jøss, du er sannsynligvis den tetteste brukeren her i år, og det sier litt... NEI, det er ikke sånn at man automatisk blir smitta selv om man får dråper på seg av andres spytt/snørr. Og NEI, man får selvsagt ikke viruset i seg akkurat når man blir kald - man har det i seg og rundt seg hele tiden, men immunforsvaret holder det i sjakk så lenge der ikke er andre utfordringer. Og NEI, det trenger ikke være i Dyreparken du ble smitta engang; et godt tips kan være å se på hvor mange dager etter den (antatte) eksponeringen det gikk før du selv fikk symptomer. Man ser ikke forkjølelsesymptomene dagen etter smitte, for å si det slik. Og NEI, det er ikke én bruker som svarer deg, det er MANGE. Jeg leste tråden for første gang i dag, og svarer helt frittstående, og må si meg enig med alle de andre her - du oppfører deg atalt i tråden! (Men det ville jo sikkert være best for selvbildet ditt hvis du fortsetter å tro at det kun fins én i verden som ikke støtter deg... så du kan jo bare hegne videre om den ideen!) Anonymkode: 120c1...154 Er du sur for at du endelig ble utkonkurrert? Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #55 Skrevet 27. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du sur for at du endelig ble utkonkurrert? Anonymkode: ae5cc...2f6 Mitt første innlegg i tråden, og jeg ble utkonkurrert? Hvilken type fleinsopp har du spist, egentlig? Anonymkode: 120c1...154
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #56 Skrevet 27. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mitt første innlegg i tråden, og jeg ble utkonkurrert? Hvilken type fleinsopp har du spist, egentlig? Anonymkode: 120c1...154 Du kan jo fint ha vært den teiteste brukeren her, prøv å følg med da Einstein. Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #57 Skrevet 27. juli 2019 Stappa du hele hodet innforbi luka eller? Hvorfor stapper du trynet ditt oppi billettluka da? Det er jo din feil, ikke hennes. Jækla torskehode Anonymkode: 65cb4...a93
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #58 Skrevet 27. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan jo fint ha vært den teiteste brukeren her, prøv å følg med da Einstein. Anonymkode: ae5cc...2f6 Jeg kan ikke ha vært det. Den plassen var opptatt flere dager før jeg skrev i tråden. Anonymkode: 120c1...154
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #59 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Stappa du hele hodet innforbi luka eller? Hvorfor stapper du trynet ditt oppi billettluka da? Det er jo din feil, ikke hennes. Jækla torskehode Anonymkode: 65cb4...a93 Haha, vet du hvordan billettlukene fungerer? Du har sikkert ikke vært utafor døra? Jeg stod utenfor luka, hun nøs rett ut på meg. Kan jo ikke stå flere meter unna heller da, jeg har ikke apearmer slik som deg😊 Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #60 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke ha vært det. Den plassen var opptatt flere dager før jeg skrev i tråden. Anonymkode: 120c1...154 Uff, nå ror du fælt😂 Gå ut i sola litt? Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #61 Skrevet 27. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff, nå ror du fælt😂 Gå ut i sola litt? Anonymkode: ae5cc...2f6 Du blir jo bare bedre og bedre. Denne tråden er som en bilulykke: ganske stygg og messy, men man MÅ liksom kikke likevel... Anonymkode: 120c1...154
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #62 Skrevet 27. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du blir jo bare bedre og bedre. Denne tråden er som en bilulykke: ganske stygg og messy, men man MÅ liksom kikke likevel... Anonymkode: 120c1...154 Helt enig, dere er skikkelig festlige👍🏻 Greit med underholdning når en er nedsylta😜 Anonymkode: ae5cc...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #63 Skrevet 27. juli 2019 På 26.7.2019 den 10.10, Anonym bruker skrev: Nei, jeg jobber i barnehage. Har jobbet i helsevesenet tidligere Anonymkode: 07897...428 I barnehagen er det sykdom hele tiden, skal man være hjemme når det er sykdom der er det klin umulig å være på jobb. Jobber i helsevesenet selv, med direkte pasientkontakt, og jeg blir sendt hjem om jeg er forkjølet. Anonymkode: 0abf2...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå