Gå til innhold

April 2020 baby?!❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som venter baby i april 2020? gøy å dele veien dit med flere. 

Jeg testet positiv i går, og foreløpig termin er 1 april❤️ Håper spiren klamrer seg fast!

noen andre? 

Anonymkode: f2d40...a5e

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvis alt går bra her, så er terminen i midten av mars 😉 Er såpass gammel nå at jeg må ta kub test.. så får se hva den sier først 😉

Anonymkode: 22867...7a7

Lenke til kommentar

Jeg har termin 29. mars, så det blir fort april på meg også🥰 Hva er kub-test? Jeg er også gammel🙈

Lenke til kommentar

Så gøy å være flere med termin rundt samme tid😃 

jeg lurer også på hva kub-test er?! Men jeg er ganske ung da😂🙈

hvor gamle er dere? Har dere barn fra før?

jeg er 22, og har et barn på snart 8mnd fra før🥰 så her blir det to tette, uplanlagt🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: f2d40...a5e

Lenke til kommentar
12 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg har termin 29. mars, så det blir fort april på meg også🥰 Hva er kub-test? Jeg er også gammel🙈

Jeg er 38 år gammel, og det er grensa på det å ta en sånn test. Der sjekker de om barnet har kromosom feil. Så dvs blodprøver av mor og tidlig ul 😉

Anonymkode: 22867...7a7

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er 38 år gammel, og det er grensa på det å ta en sånn test. Der sjekker de om barnet har kromosom feil. Så dvs blodprøver av mor og tidlig ul 😉

Anonymkode: 22867...7a7

Når jeg sier grensa, så mener jeg at når man er 38 år eller eldre, så tar de automatisk en sånn test 😉

Anonymkode: 22867...7a7

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 38, så da tar jeg også en slim test. Når tar de den? Jeg har ikke bestilt legetime enda, men må vel få gjort det også...

Lenke til kommentar

Den må taes mellom uke 11 og 13 😉 Jeg tar blodprøvene hos fastlegen først slik at jeg får en risikoanalyse allerede ved ul. Hvis man vil det, så må man ta blodprøvene minimum 5 dager før timen på sykehuset. 

Men få deg en time hos fastlege så fort som mulig slik de vet at du er gravid og kan sette igang tiltakene 😉

Anonymkode: 22867...7a7

Lenke til kommentar

Da skal jeg få bestilt time ihvertfall. Takk for tips! Er så lenge siden sist at jeg har glemt hvordan det fungerte, og var ung den gangen🙈

Lenke til kommentar

Jeg er også 38 år og har tatt blodprøve til duo test. Skal på ul om en uke. Alt gjøres på Rikshospitalet og lege/jordmor sender henvisning☺️Det er ikke alle sykehus som tar det fikk jeg beskjed om. Blir alltid litt ekstra med alderen,hehe😉Min lege sendte når jeg var 7+2. 

Anonymkode: 2acef...312

Lenke til kommentar

Jeg skal på st.olavs 😉 Jeg ble henvist i uke 6+3 🙂 Er nå 8+2 🙂 og skal ikke inn før i slutten av august... synes det er litt lenge til med tanke på at da er jeg ca 12 uker. Med tanke på hvis ikke alt er bra hos den lille... Men jeg er ganske sikker på at h*n er 100% frisk ❤ Så bare venter i spenning på å få det bekreftet 🙂

Anonymkode: 22867...7a7

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal på st.olavs 😉 Jeg ble henvist i uke 6+3 🙂 Er nå 8+2 🙂 og skal ikke inn før i slutten av august... synes det er litt lenge til med tanke på at da er jeg ca 12 uker. Med tanke på hvis ikke alt er bra hos den lille... Men jeg er ganske sikker på at h*n er 100% frisk ❤ Så bare venter i spenning på å få det bekreftet 🙂

Anonymkode: 22867...7a7

Jeg også tenkte det,men jeg er 12+5 når jeg skal dit🙄jeg er 10+5 i dag. Faktisk 14 dager til,ikke en uke!! Men det sies mellom 11-13. Men jeg tenker det samme som deg 

Anonymkode: 2acef...312

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...