Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Til dere som har barn med tlf/ipad hvor lenge får de bruke den om dagen?Og hvor gamle er barna? Anonymkode: 00e14...1fe
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Har ingen grense. Spørs helt hva dagen byr på.. Nå var mini hjemme med vannkopper så hun fikk ubegrenset ipad. Normalt er det litt på dagen og 30 min på senga før leggetid. Og kanskje en times tid på morgnen hvis jeg vil sove en time til. Er vi hjemme en dag i kjedsomhet blir det fort 2 timer med ipad. Hun spiller og koser seg. Og hun avslutter ofte selv fordi hun heller vil leke med lekene sine. Hun snakker også flytende engelsk takket være ipaden  Anonymkode: c4956...c96
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har ingen grense. Spørs helt hva dagen byr på.. Nå var mini hjemme med vannkopper så hun fikk ubegrenset ipad. Normalt er det litt på dagen og 30 min på senga før leggetid. Og kanskje en times tid på morgnen hvis jeg vil sove en time til. Er vi hjemme en dag i kjedsomhet blir det fort 2 timer med ipad. Hun spiller og koser seg. Og hun avslutter ofte selv fordi hun heller vil leke med lekene sine. Hun snakker også flytende engelsk takket være ipaden  Anonymkode: c4956...c96 Hun er 6 forresten Anonymkode: c4956...c96
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til dere som har barn med tlf/ipad hvor lenge får de bruke den om dagen?Og hvor gamle er barna? Anonymkode: 00e14...1fe Kommer jo helt an på. Er de slitne etter å ha lekt i bhg hele dagen, kan de gjerne sitte lenge og se på skjerm. Vi har ingen grenser. Men barna mine er mye ute å leker, pusler puslespill og leser mye bøker bla., så når de spør om ipad, så får de lov til det 😊 Anonymkode: eeaae...50b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Ubegrenset her. Eller, det begrenser seg selv og jeg ser det an. De får se på skjerm om morgenen. De får se på skjerm når vi kommer hjem om dagene fordi de trenger en avkobling. Da tar det ca en halvtime - maks times tid før middagen er klar og skjermen legges bort. Etter middag er energien oppe igjen og det er lek, kos eller aktiviteter. Noen dager går vi ut og leker frem til kveldsmaten. Så er det skjerm før sengetid for å roe helt ned så de ikke herjer bajas rett før sengetid (ikke så lang tid, ca 15 min). Men du tenkte kanskje på nå i ferier? Vi kjører samme opplegget da. Skjerm på morgenen frem til vi skal ut på aktiviteter. Som regel ganske tidlig på morgenen. Hvis jeg syns de har sittet for lenge og burde avslutte så sier jeg fra. Har to gutter på 3 og 9 år. Anonymkode: c840a...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 Ingen faste regler. som regel blir det på morgenen i helger og ferier. Og litt før de skal legge seg hver kveld. De er i alderen 5-10. Anonymkode: db3a3...1b8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 6,5 år 1 time på hverdag og 2 i helgene. har vert litt fritt nå i ferien Anonymkode: ff3c4...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå