Gå til innhold

Hvorfor tar du bilde av maten din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har merket meg noe mer og mer denne sommeren. Folk har en merkelig trang til å sende snapper eller poste på Instagram bilde av maten sin. Hvorfor gjør DU det?

Anonymkode: c873e...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de tilfellene jeg gjør det, så er det for å friste, evt få han til å ønske at han var med meg. Sender da stort sett til kjæresten dersom han ikke er hjemme, og vi har en eller annen greie om den aktuelle maten. F.eks. om det er hans favoritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer, hvis jeg f.eks. spiser noe veldig godt på restaurant. Da er min hensikt å anbefale restauranten til andre. 

Anonymkode: f76f5...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjedelig å se på dull mat som folk legger ut..

Anonymkode: 4be04...bd7

Kos deg med litt #Mukbang istedet da.

 

 

Anonymkode: c23e5...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg tar bilde av isen hvis den ser veldig god ut. Her i Danmark er de flinke med is. Middag synes jeg blir kjedelig å ta bilde av uansett hvor god den er. 

Anonymkode: 7223a...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg gjør det hvis vi spiser noe som er veldig godt eller imponerende pent dandert på restaurant for å vise frem og skryte litt av maten og anbefale/friste andre til å prøve. 

Anonymkode: df399...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, amatørbilder av mat blir sjelden fristende - like lite som noen synes eviglange konsertsnapper er gøy.

Har en venninne som stadeiflegger ut/sender bilder av typen "brun kladd med gryterett med en klask blek potetmos." Ikke fristende eller interessant. 

Anonymkode: ebd90...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det dersom det er imponerende eller morsomt anrettet, da gjerne med en kommentar til. Sender på Snap til en fast gjeng og får tilsvarende tilbake. Noen ganger er det også egen mat, og da for å anbefale oppskriften, får samme type i retur. Er gøy å prøve ny mat og bli inspirert. 

Anonymkode: a4043...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme grunn som jeg deler andre ting på SOME, dele det som skjer i livet mitt med familie og venner. God mat er viktig og har stort fokus i livet mitt generelt.

Anonymkode: f8a8c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at folk legger ut bilder av mat jeg! Får litt tips til hva vi kan spise ! 

 

Jeg legger også ut bilder av mat og bakst 🙂 drikke også :) 

Anonymkode: 7b222...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg legger ut mat, er det fordi det er en del av historien jeg vil fortelle der og da. En sjelden gang kan det være fordi vi er på en restaurant og vil fortelle at dette var skikkelig bra eller skikkelig dårlig. 

Anonymkode: ec833...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...