Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Savner dere en mann nå i ferien? Eller er dere alltid glad for å være singel? jeg kjenner veldig på det i ferietiden og ellers i høytider som jul og 17 mai. Hvordan er det for dere andre? Og hvordan lever dere singellivet? Er dere på datingsider? Dater dere? Ikke dating i det hele tatt? Har dere noen dere treffer av og til til felles «hygge»? Har dere one-night-stand? Aldri sex i det hele tatt? Anonymkode: f0952...926
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Kjenner litt på der i ferier. Men det har i ferier jeg hadde det som verst når jeg var i forhold. Jeg går bevisst inn for å ikke være i forhold nå, vil ikke ha en mann akkurat nå. 100% mor. Null sex. Jeg ser ikke vits i å ligge rundt med menn jeg ikke skal elske og knytte bånd til. Anonymkode: 01872...85f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Ingenting her. Ikke vært på fem år. Savner nærhet og en partner hele tiden, men litt mer i ferier ja. Ikke så mye i høytider egentlig. Anonymkode: 3276f...d90
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Savner en kjæreste, jeg har et stort behov for fysisk kontakt, men klarer ikke å ha sex uten følelser. Så derfor er det 1,5 år siden sex, og 3 år siden jeg var i forhold. Er 11 år siden jeg og far til barna gikk fra hverandre. Har en mann jeg flørter litt med, og som har bedt meg på date. Men har en ganske udugelig far til barna, så han har ikke hatt de på 2 mnd, og skal vel ikke ha de på 2 mnd til. Nå er jo barna mine store nok til at jeg kan gå på date, og de klarer seg alene hjemme. Men etter å ha datet noen ganger, vil man gjerne inkludere overnatting. Og ikke så lett da det vil bli, svært sjelden i starten. Faren til barna har perioder hvor han er flinkere, og er jo gjerne da jeg tar meg tid til å date. Og en periode så flyttet et familiemedlem til byen vi bor i, for å studere, og hun er veldig glad i barna mine, så hun hadde de jo gjerne på overnatting en helg i måneden. Men nå har hun flyttet og fått barn selv. Og far er i en udugelig periode igjen, da han nylig har fått ny dame. Jeg er ikke på noen nettdatingsider nå. Da jeg vet jeg har for lite tid til å date. Han som ber meg på date, har jeg hatt kontakt med i 6 år, så jeg burde jo virkelig prøve. Bare redd for at jeg får så lite barnefri, at det blir vanskelig å få til noe. Anonymkode: b8088...ed8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Savne en mann? Hvorfor det? En kvinne trenger en mann slik en fisk trenger en sykkel. Anonymkode: ef04d...111
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 Jeg er alt for lettet og taknemmelig over å være ferdig med ham jeg var gift med til å savne en mann. Er seks år siden vi avsluttet og livet er godt! Nei, jeg dater ikke osv. Jeg har mer enn nok med å få hverdagen til å henge sammen for meg og ungene - og så har jeg ikke egentlig noe ønske om å få meg en kjæreste. I blant ville det da være koselig om det var et annet voksent menneske som ble glad for å se meg når jeg kom hjem, men savnet er ikke så stort at jeg vil ofre frihet og tid med barna for det. Anonymkode: 6c629...82d
oslofrk Skrevet 25. juli 2019 #7 Skrevet 25. juli 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Savner en kjæreste, jeg har et stort behov for fysisk kontakt, men klarer ikke å ha sex uten følelser. Så derfor er det 1,5 år siden sex, og 3 år siden jeg var i forhold. Er 11 år siden jeg og far til barna gikk fra hverandre. Har en mann jeg flørter litt med, og som har bedt meg på date. Men har en ganske udugelig far til barna, så han har ikke hatt de på 2 mnd, og skal vel ikke ha de på 2 mnd til. Nå er jo barna mine store nok til at jeg kan gå på date, og de klarer seg alene hjemme. Men etter å ha datet noen ganger, vil man gjerne inkludere overnatting. Og ikke så lett da det vil bli, svært sjelden i starten. Faren til barna har perioder hvor han er flinkere, og er jo gjerne da jeg tar meg tid til å date. Og en periode så flyttet et familiemedlem til byen vi bor i, for å studere, og hun er veldig glad i barna mine, så hun hadde de jo gjerne på overnatting en helg i måneden. Men nå har hun flyttet og fått barn selv. Og far er i en udugelig periode igjen, da han nylig har fått ny dame. Jeg er ikke på noen nettdatingsider nå. Da jeg vet jeg har for lite tid til å date. Han som ber meg på date, har jeg hatt kontakt med i 6 år, så jeg burde jo virkelig prøve. Bare redd for at jeg får så lite barnefri, at det blir vanskelig å få til noe. Anonymkode: b8088...ed8 Hvorfor skaffer du deg ikke barnevakt?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Skrevet 25. juli 2019 Jeg har vært singel i 7 år, og har aldri hatt det bedre! Har ikke savnet hverken mann eller sex en eneste gang gjennom årene. Nå har dette kanskje sammenheng med at jeg var uheldig med mennene og har opplevd seksuelle overgrep og vold fra tidligere partnere. Som singel kan jeg endelig nyte å eie egen kropp og ikke konstant bli fortalt hvor udugelig og stygg jeg er. Ingenting kan få meg til å tørre å satse på en ny mann i fremtiden, den verste overgriperen virket som drømmemannen i starten. Jeg vil ikke bli lurt igjen. Det er tryggest å være alene for både meg og barna mine. Anonymkode: fc386...779
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #9 Skrevet 25. juli 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: 100% mor. Null sex. Jeg ser ikke vits i å ligge rundt med menn jeg ikke skal elske og knytte bånd til Godt du viser litt verdighet. Du er også da mye mer attraktiv om du først vil finne deg en mann. Anonymkode: f4695...ae2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 3 timer siden, oslofrk skrev: Hvorfor skaffer du deg ikke barnevakt? Nå er barna så store, at det å gå ut på date noen timer er ikke noe problem. Men etter man har gått ut på date x antall ganger, så vil man gjerne overnatte. Og jeg har ikke økonomi til å betale en barnevakt for en hel helg, eller døgn. Anonymkode: b8088...ed8
oslofrk Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er barna så store, at det å gå ut på date noen timer er ikke noe problem. Men etter man har gått ut på date x antall ganger, så vil man gjerne overnatte. Og jeg har ikke økonomi til å betale en barnevakt for en hel helg, eller døgn. Anonymkode: b8088...ed8 Hva med å avtale at barna overnatter hos venner? Har du noen gode, voksne venner som du kan fortelle settingen til og som kan invitere på filmkveld og overnatting eller no? Eller avtale med barnas venner/foreldre. Jeg er litt i samme situasjon og har en forelder på skolen som har sagt hun mer enn gjerne har mitt barn på overnatting etter sommeren.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 Jeg savner mest det å ha bedre økonomi. Det ville jeg hatt med en mann. Men mannen i seg selv savner jeg ikke. Det innebærer intimitet og det orker jeg kkke, så da forblir jeg alene. Ferier er fint å planlegge alene og gjennomføre alene. Slipper kompromisser og å gjøre ting jeg kanskje ikke vil, som utenlandsreiser Anonymkode: 0af3a...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå