Gå til innhold

Brystløft/brystreduksjon dekket


Helpme

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et så stort ønske om å redusere og løfte brystene mine at jeg holder på å dø. De henger som 2 lefser ned mot magen og jeg kan seriøst legge tlf min under og den sitter fast som bare det. (Altså iPhone plus!!)  legen min har sendt inn forespørsel om å få det dekt og jeg krysser fingrene. Er det noen som vet hva kriteriene er for å få det dekt. Altså begynner å spare med en gang om jeg får avslått men legen min sa å sende forespørsel først hvor jeg kanskje er innenfor kriteriene. De henger fra krageben til brystvorte med 31cm. Nippelen har sagt hade og peker ned mot gulvet..jeg er 161cm og veier 66.. jeg har mye nakke og øvre rygg plager, jeg er klissvåt (svett) under puppene hele tiden og det lukter surere enn normal svette. Jeg bruker Fyldig dcup, men noen ganger e også. Jeg er 25 år gammel og føler bare det er helt feil at puppene mine har sagt farvel allerede!!!!  jeg bare tuller om de og hater de så innmari at jeg har begynt å få humor med det og bruker puppene mine som «spøk» til mannen min.

Noen som har erfaringer med dette tema? Noen som har fått godkjent i litt samme situasjon!?

Endret av Helpme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk dekket operasjon nå i mai. Mine hang også og når folk snakket om «pennetesten» tenkte jeg at jeg kunne lagt en drillstav under😂

Jeg brukte nok omtrent samme bh størrelse som deg men det er uansett tungt når hele puppen må holdes oppe av bhen. Det var det kirurgen min påpekte, at han så at jeg hadde søkk i skuldrene etter bh. Jeg måtte ikke forklare noe annet utenom det han så og ble vurdert til at jeg fikk det dekket. 

Nå hadde jeg ikke kunnet lagt en tannpirker under engang😂

Anonymkode: 08509...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 75H. Er 166 cm og veier 70 kg. Jeg har mange ganger vurdert operasjon, men jeg vil prøve å gå ned i vekt først. Derfor har jeg begynt å trene, og allerede etter tre uker, er puppene blitt mindre. Det er det første som forsvinner ved vektreduksjon. Kunne det vært noe for deg og?

Anonymkode: 5588d...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 75H. Er 166 cm og veier 70 kg. Jeg har mange ganger vurdert operasjon, men jeg vil prøve å gå ned i vekt først. Derfor har jeg begynt å trene, og allerede etter tre uker, er puppene blitt mindre. Det er det første som forsvinner ved vektreduksjon. Kunne det vært noe for deg og?

Anonymkode: 5588d...060

Ja vil nok bare bli enda mer heng av å gå ned med tanke på at det allerede er mye hud uten noe fyll hvis du skjønner..vil gjerne gå ned litt til men de vil nok ikke mystisk vis klatre opp igjen:/ selvom jeg skulle ønske 😂 får svar om 3 uker ca!! Krysser fingrene! Ser jo at det koster rundt30-40000 med den operasjonen jeg må ta isåfall. Veldig bittert å måtte bruke så mye penger på noe man rett og slett ikke kan noe for. Men er heller ikke riktig å ha slike bryst når du er så ung. De ser ikke normale ut, og da naturlig så kommer jo den dårlige følelsen og hatet for den delen av kroppen. Hadde så fine pupper før, plutselig for 1 år siden bare ble de helt rare sakte men sikkert. Merkelige greier 

Anonymkode: 8e9b1...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å få henvisning fra lege med en gang. Been there, done that. Var ganske lik i strl til deg. Kan virkelig anbefales! Beste jeg har gjort noen gang. Fikk selvsagt dekket.

Anonymkode: 2a6da...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er normal cm fra krageben til bryst da? 

Anonymkode: 1dfd3...a71

Vet ikke hva normalen er, vet bare at henger de så så mye så får man dekt Og at det er noe cm krav..vet ikke om det stemmer men er hvert fall det jeg har lest fler steder og hørt før

Anonymkode: 8e9b1...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...