oslofrk Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Jeg er ca 40år og har alltid vært glad i sex. Fikk barn for 6år siden. Forholdet til mannen skrantet og ble værre og værre etter fødselen. (Vi fikk barn uplanlagt og tidlig i forholdet) Minimalt med sex og kos. Jeg forsøkte å snakke med ham om det og nærme meg temaet på ulike måter. Det kom frem at han syntes jeg luktet vondt nedentil og hos gyn viste det seg at jeg hadde bakteriell vaginose. Det var flaut og vondt. Vi hadde lite og kjedelig sex. Tidlig i forholdet kom han med noen kjipe bemerkninger om min sexlyst. Nok om ham! For tre mnd siden møtte jeg en nydelig mann. Vi har utrolig fine samtaler, masse felles humor og snakker veldig godt sammen. Sex med ham er veldig deilig, men jeg sliter med å komme. Noen ganger er det like før, men klimax kommer liksom ikke. Jeg blir kåt og våt og kan er veldig god og oppmerksom, men jeg klarer ikke komme. Lurer på om erfaringene med eksen har satt seg fast... Noen med gode råd? Endret 23. juli 2019 av oslofrk Feil formatering
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Jeg hører du roper, er du desperat? Anonymkode: 8ea0e...cf6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Mindre skrift kvinne! Anonymkode: e663f...74d
oslofrk Skrevet 23. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mindre skrift kvinne! Anonymkode: e663f...74d Sorry - fiksa nå 😂
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Hadde du blitt smittet av eksen? Det er ikke noe morsomt med sykdommer... Mht det du opplever i dag: når du klimaks på egen hånd innimellom? Anonymkode: fb1a7...367
oslofrk Skrevet 24. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde du blitt smittet av eksen? Det er ikke noe morsomt med sykdommer... Mht det du opplever i dag: når du klimaks på egen hånd innimellom? Anonymkode: fb1a7...367 Vet ikke, men jeg er sykdomsfri nå heldigvis. Ja, det hender jeg når klimaks selv, men det kjennes så annerledes enn før. Jeg går på antidepressiva og lurer på om de kan ha en finger med i spillet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde du blitt smittet av eksen? Det er ikke noe morsomt med sykdommer... Mht det du opplever i dag: når du klimaks på egen hånd innimellom? Anonymkode: fb1a7...367 Bakteriell vaginose er ikke en sykdom, det er en ubalanse i bakteriefloraen i underlivet. Det er heller ikke noe man blir smittet av. Anonymkode: d8e3f...be2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 52 minutter siden, oslofrk skrev: Vet ikke, men jeg er sykdomsfri nå heldigvis. Ja, det hender jeg når klimaks selv, men det kjennes så annerledes enn før. Jeg går på antidepressiva og lurer på om de kan ha en finger med i spillet. Antidepressiva har vel en kjent bivirkning for sexlivet. Mest vanlig er vel at sexlysten forsvinner, men mye mulig det kan påvirke orgasmen også? Anonymkode: 644ed...730
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 Antidepressiva kan definitivt gjøre så du ikke får orgasme. Skjedde med meg og er en kjent bivirkning. Frustrerende, men problemet opphørte noen uker etter jeg sluttet med de. Anonymkode: 5bea3...371
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Antidepressiva kan definitivt gjøre så du ikke får orgasme. Skjedde med meg og er en kjent bivirkning. Frustrerende, men problemet opphørte noen uker etter jeg sluttet med de. Anonymkode: 5bea3...371 Signerer dette, antidepressiva ER drepen for orgasmen. Erfart det selv. Så årsaken ligger nok i det hi. Anonymkode: 4a59e...d28
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #11 Skrevet 25. juli 2019 Første jeg tenkte i hovedinnlegget ditt, var at du muligens bruker antidepressiva. Akkurat det som skjer som en bivirkning: man kommer nesten, men ikke helt. Vurder å bytte preparat. Tipper du bruker Cipralex/escitalopram. Anonymkode: 88ce4...caf
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #12 Skrevet 25. juli 2019 Stimulerer du klitoris da? Det er ikke mange kvinner som får orgasme av inn-ut. 😅 Anonymkode: e4252...c49
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2019 #13 Skrevet 25. juli 2019 På 24.07.2019 den 8.14, Anonym bruker skrev: Bakteriell vaginose er ikke en sykdom, det er en ubalanse i bakteriefloraen i underlivet. Det er heller ikke noe man blir smittet av. Anonymkode: d8e3f...be2 Å jo da. Man kan godt bli smittet. Når nye bakterier kommer til (fra hans underliv) så forrykkes den nevnte balansen. Anonymkode: fb1a7...367
oslofrk Skrevet 26. juli 2019 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Stimulerer du klitoris da? Det er ikke mange kvinner som får orgasme av inn-ut. 😅 Anonymkode: e4252...c49 Selvsagt
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 Jeg har en kompis som sliter med det samme etter at han begynte på antidepressiva. Så det er ganske sannsynlig årsaken. Anonymkode: 06655...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå