Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Ikke til dere som barberer eller dere som stusser, men dere som kjører helt full busk. Hva er fordelene? Anonymkode: b1eba...61b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Ingen stubber eller ingrodde hår. Veldig lite arbeid. Ingen fare for å skjære seg. Anonymkode: 684f5...95a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Et hygienisk, kløfritt, velduftende, velfungerende underliv. Bare fordeler med det! Anonymkode: 88d0f...081
Elizabeth Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et hygienisk, kløfritt, velduftende, velfungerende underliv. Bare fordeler med det! Anonymkode: 88d0f...081 Som jeg skulle sagt det selv🙂
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Hva er ulempene? Anonymkode: 85057...416
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 I vintersesongen: Kun fordeler. Slipper arbeid og irritert hud, mannen synes det er fint og naturlig, jeg er komfortabel. I sommersesongen: Jeg føler meg programforpliktet til å fikse på bikinilinja når jeg skal på stranda, og opplever nupper og irritert hud. Arbeidskrevende er det også. Dog ikke like stort problem som det ville vært å fjerne hele busken. Av og til ønsker jeg meg tilbake til 70-tallet... Tenk på alt kvinner kunne utrettet i verden på den tiden vi til sammen bruker på å fjerne hår... Anonymkode: e66ed...de4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et hygienisk, kløfritt, velduftende, velfungerende underliv. Bare fordeler med det! Anonymkode: 88d0f...081 Dette. Og ingen "forberedelsestid" før dating eller sex, unntagen vanlig hygiene. Anonymkode: c2da6...86e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: I vintersesongen: Kun fordeler. Slipper arbeid og irritert hud, mannen synes det er fint og naturlig, jeg er komfortabel. I sommersesongen: Jeg føler meg programforpliktet til å fikse på bikinilinja når jeg skal på stranda, og opplever nupper og irritert hud. Arbeidskrevende er det også. Dog ikke like stort problem som det ville vært å fjerne hele busken. Av og til ønsker jeg meg tilbake til 70-tallet... Tenk på alt kvinner kunne utrettet i verden på den tiden vi til sammen bruker på å fjerne hår... Anonymkode: e66ed...de4 Kjøp større bikinitruse. Problem solved. Anonymkode: c2da6...86e
Elizabeth Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: I vintersesongen: Kun fordeler. Slipper arbeid og irritert hud, mannen synes det er fint og naturlig, jeg er komfortabel. I sommersesongen: Jeg føler meg programforpliktet til å fikse på bikinilinja når jeg skal på stranda, og opplever nupper og irritert hud. Arbeidskrevende er det også. Dog ikke like stort problem som det ville vært å fjerne hele busken. Av og til ønsker jeg meg tilbake til 70-tallet... Tenk på alt kvinner kunne utrettet i verden på den tiden vi til sammen bruker på å fjerne hår... Anonymkode: e66ed...de4 Hadde gitt f hadde jeg vært deg. Blås i det. Selv er jeg ikke en som flyr mye på stranden, men de ganger jeg gjør det har jeg gitt f i bikinilinjen.
Elizabeth Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjøp større bikinitruse. Problem solved. Anonymkode: c2da6...86e Det er også en mulighet👍🏻
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: I vintersesongen: Kun fordeler. Slipper arbeid og irritert hud, mannen synes det er fint og naturlig, jeg er komfortabel. I sommersesongen: Jeg føler meg programforpliktet til å fikse på bikinilinja når jeg skal på stranda, og opplever nupper og irritert hud. Arbeidskrevende er det også. Dog ikke like stort problem som det ville vært å fjerne hele busken. Av og til ønsker jeg meg tilbake til 70-tallet... Tenk på alt kvinner kunne utrettet i verden på den tiden vi til sammen bruker på å fjerne hår... Anonymkode: e66ed...de4 Jeg har bikini med en hotpantsaktig underdel, ikke nødvendig å ta noen trusekant da. Anonymkode: 9bbb7...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå