Gå til innhold

Forskjellen på mine og andre sine barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn elsker å dra på besøk til andre barn. De liker nye miljø, nye dyr, nye leker og forandring. Maser gjerne om å gå være flere på dobbel overnatting. Hjemlengsel sitter langt inne, merker den omtrent ikke. Men må legge til at de trives hjemme og.

Mange barn ser jeg liker best å ha besøk i stede for å være på besøk. De kan være her en stund, men etter ei tid vil de hjem og fungerer mye bedre hjemme enn på besøk. 

Vi har et vanlig hjem med vanlige regler, trampoline, is i frysen og frihet som alle andre.

Hvorfor er alle andre barn så bundet til sitt hjem mens mine elsker å farte? 

Anonymkode: e9930...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn foretrekker å være heime. Dersom eg laster dei ut, så går dei i hagen istedenfor å ringe på hos kompiser. Spesielt en av de er veldig heimekjær. Veit ikkje korfor, han trives bare ikkje i miljø han ikkje er vandt med. Må være med han når han skal på førstegangsbesøk. Han er 10 år. 😄

Unger er forskjellige. 😍

Anonymkode: 8838a...708

Skrevet

Min er som din, HI. Og det er jo kjempebra! Samtidig skulle jeg gjerne hatt mer besøk her hos oss. Naboen vil helst leke med vår hjemme hos seg selv. Synes det er trist.

Anonymkode: d9886...6db

Skrevet

Mine elsker  være på tur andre steder og være på besøk hos andre. Har aldri lyst til å dra hjem. De synes det er stas å få besøk og. Men jeg er nok mye lik barna, jeg elsker nye steder, nye mennesker og har aldri hatt lyst til å dra hjem når vi feks er på ferie, så kanskje er det arv , eller kanskje er det miljø, at de er påvirket av meg.

Anonymkode: a0681...cc1

Skrevet

Mine er mest glad i hjemme. For meg er det normalen og jeg lurer på barn som ikke viser ønske på å dra hjem. Barn er forskjellige, og voksne og. 😊

Anonymkode: 86830...78e

Skrevet

Jeg har en av hver. En som elsker hjemme og en som elsker borte

Anonymkode: 09a38...35b

Skrevet

Mine er som dine, hi. De er veldig trygge og selvstendige, og elsker nye opplevelser, steder og folk. Alltid vært slik. Vennene er blandet. Noen vil helst hit, andre foretrekker å få besøk. 

Anonymkode: 8f808...047

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mine barn elsker å dra på besøk til andre barn. De liker nye miljø, nye dyr, nye leker og forandring. Maser gjerne om å gå være flere på dobbel overnatting. Hjemlengsel sitter langt inne, merker den omtrent ikke. Men må legge til at de trives hjemme og.

Mange barn ser jeg liker best å ha besøk i stede for å være på besøk. De kan være her en stund, men etter ei tid vil de hjem og fungerer mye bedre hjemme enn på besøk. 

Vi har et vanlig hjem med vanlige regler, trampoline, is i frysen og frihet som alle andre.

Mine er som dine. Og det er jo bare bra. Hjemlengsel er ikke noe å trakte etter, det bunner jo i utrygghet. Jeg vil anta at de er trygge og sosiale, og derfor vil være der kompisene er.  Bare fordeler med å ha slike barn! (For ikke å snakke om for en lettelse det er å ha huset for seg selv i noen timer...)

Anonymkode: 1ca55...3ef

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle andre barn er ikke det nei. Her er det omvendt.  Alle vil hit men ikke ha besøk. 

Anonymkode: 825b5...6bc

Skrevet

Jeg har en av hver.

En vil til andre, og den andre vil helst ha besøk hjemme. 

De har bare forskjellig personlighet.

Anonymkode: 5a43b...a2f

Skrevet

Eldste på 6 er slik. Vil ut å besøke folk. Jeg er lik, rastløs og vil finne på noe.

Anonymkode: 6c860...7f6

Skrevet

Fordi alle barn er forskjellige med egne personligheter? 

Anonymkode: e9b6d...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...