Gå til innhold

Lov å bli lei av tenåringen?


CherryC

Anbefalte innlegg

Herregud , tenårene og hormoner. Jeg kjenner jeg blir sprø. Datteren min er verste hormonbomben om dagen. Prøver å vise noenlunde forståelse, men det er jammen en prøvelse! ALT er galt, jeg er jo den største tullingen på jorden tydeligvis og hun raser for den minste bagatell. I dag tenkte jeg i ett nanosekund at det Er like før jeg kaster henne på gata (hadde selvsagt aldri gjort det før noen stempler meg som en dårlig mor) Jeg var visst ikke så enkel selv i tenårene i følge min mor, men hun sa jeg roet meg på slutten av ungdomsskolen, så her krysse jeg fingrene. Hvordan er deres tenåringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våre er egentlig ganske greie, eldste er litt dramatisk, men det går som regel fort over. De er snart 17 og 15 år, neste år får vi en på 13 også. Synes det ble bedre da eldste begynte på VGS, han modnet veldig av det, men da kom jo andre ting, som festing, sex og alkohol med ditto veiledning og håndtering. Det hender at jeg gleder meg til de flytter ut 😅

Anonymkode: 51cc2...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å få nok ja. Tror det verste er over på ungdomsskolen.

Husker mamma sa at en barnepsykolog hold foredrag for konfirmantforeldrene under min konfirmasjonstid og sa til dem at den verste trassetenåringstiden antageligvis var forbi allerede.

Husk at den tidlige puberteten er den mest krevende tiden for dem, da er det mye som skjer i kropp og sinn.

Anonymkode: 0565b...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke så ille. Men hun har vært gjennom mye så hun er nok mer moden en mange på sin alder. Men for en kverulant!!!! Jeg blir sprø! Og snæppy i alle svar hun gir. Og alt skal diskuteres og alt er et ork. Men hun var drama med hyl og skrik fra 4 til 13 så har fått den dosa og. Det går nok over!

Anonymkode: 34e87...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...