Gå til innhold

Bilstol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker å selge et besafe izi plus sete fra uke 1 2015. Det er et knekt feste på den (den som regulerer høyden på nakkestøtten), samt så løsnet isoporen (hele biten) fra nakkestøtta da jeg skulle ta av trekket nå for å vaske det. Isoporen på nakkestøtta er hel, men ble med trekket kan du si. Resten av isoporen sitter der den skal.

jeg har allerede snakket med bilextra som igjen har snakket med Besafe. De tar den inn til reparasjon mtp festet som regulerer nakkestøtta (dette var ifølge de reklamasjon). Jeg vil også be de feste/bytte ut isoporen på nakkestøtta og evnt der det ellers trengs. Så når den kommer tilbake er det et tipp topp sete fra uke 1 2015. 

Så, poenget: vi vil selge det og gå til innkjøp av et cybex sirona sete istedefor! Så, hvor mye ville dere gitt for besafe izi plus setet? Hvor mye kan jeg legge det ut for? Med all info og dokumentasjon selvsagt (bortsett fra kvitteringen fra den var ny.. denne er selvsagt borte :( )

(For de som ikke vet; det er et rent bakovervendt sete med beltefeste, går opp til 25 kg til forskjell fra isofix som kun går til 18.)

 

Anonymkode: 07ab2...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det viktig at det er fra uke 2?

Anonymkode: 03a5d...7d3

1*

Anonymkode: 03a5d...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1 er jo en ting. Uke 50 er jo noe annet. Utgjør ett år nesten. Derfor man skriver uke og år på info om seter :)

Anonymkode: 07ab2...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så god peiling på hva det kan gå for, men jeg selger mitt 2 år gamle Axkid minikid for 1000 kr i morgen. 

Anonymkode: d18a8...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ikke så god peiling på hva det kan gå for, men jeg selger mitt 2 år gamle Axkid minikid for 1000 kr i morgen. 

Anonymkode: d18a8...c75

Wow, det hadde vært et varp!! Vi selger nå fordi vi ikke trenger så stort i forhold til det vi hadde til vårt eldste barn. Yngste er så liten, at jeg ser at sirona vil holde ut bakovervendt tiden :) Blir bedre plass da :)

Anonymkode: 07ab2...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...