Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Hvordan kommer man seg egentlig dit? Hvor parkerer man? Anonymkode: fa8a1...1ea
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Kjører Jarlsberg linna, eller sems linna (husker aldri hvem som er hvem) er en grusvei som krysser hovedveien. Kan parkere der. Skal se om jeg finner en bedre forklaring 😂 vært der mange ganger.
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Står også at man kan parkere ved sem kirke. Tar da 2 min å gå. Aldri gått derfra, så hakke peil. Kan så klart sende deg linken jeg fant, og den beste forklaringen jeg fant på google https://www.google.com/amp/s/moovitapp.com/index/amp/nb/kollektivtransport-Jarlsberg_Hovedg%C3%A5rd-Norway-site_16972630-1679
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Takk for link! Så man kan parkere og stå langsmed inn mot toglinja? Er ikke så gira på å krysse semslinna med barn. Som liten var jeg der mye, men da sykla vi. Nå hadde jeg ikke tenkt å sykle! Og trafikken er langt verre. Usikker på hvor jeg evt kan gå om jeg parkerer ved kirken. Husker jeg sykla gjennom og ut på gården tidligere, men vet ikke hvor «lov» det er nå mer... Anonymkode: fa8a1...1ea
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for link! Så man kan parkere og stå langsmed inn mot toglinja? Er ikke så gira på å krysse semslinna med barn. Som liten var jeg der mye, men da sykla vi. Nå hadde jeg ikke tenkt å sykle! Og trafikken er langt verre. Usikker på hvor jeg evt kan gå om jeg parkerer ved kirken. Husker jeg sykla gjennom og ut på gården tidligere, men vet ikke hvor «lov» det er nå mer... Anonymkode: fa8a1...1ea Ja kan stå der altså, jeg ser i hvertfall folk som pleier å parkere der. Nei skjønner du ikke vil krysse med barn 🙈 Jeg veit ikke hvor man går fra kirken altså, men det går an å parkere på kirken da, og sjekke ut om det er no sti eller skilt inn til krona kanskje det går an å ringe turistforeninga i Tønsberg? Om det er lov å gå igjennom gården liksom.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Skrevet 22. juli 2019 Gå fra kirken og hold mot høyre opp i skogen Anonymkode: 937d2...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå