Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Kjøpte fillipinsk mat fra en slik matvogn i går kveld. Var en slags biffgryte med ris. Hadde knapt fått i meg siste biten før jeg måtte løpe på do med akutt diaré. Løp noen ganger til og fra toalettet og kom meg litt. I dag tidlig kastet jeg opp i det jeg reiste meg fra senga. Kvilte litt og så følte jeg meg bedre. Og nå har diareen begynt igjen. Føler meg ikke så veldig syk, men er veldig uggen i magen og tørst. Anonymkode: 2ed9c...a0e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Høres veldig sånn ut ja Anonymkode: 6fc8a...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå