Gå til innhold

Kan dette være matforgiftning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte fillipinsk mat fra en slik matvogn i går kveld. Var en slags biffgryte med ris. Hadde knapt fått i meg siste biten før jeg måtte løpe på do med akutt diaré. Løp noen ganger til og fra toalettet og kom meg litt. I dag tidlig kastet jeg opp i det jeg reiste meg fra senga. Kvilte litt og så følte jeg meg bedre. Og nå har diareen begynt igjen. Føler meg ikke så veldig syk, men er veldig uggen i magen og tørst. 

Anonymkode: 2ed9c...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig sånn ut ja

Anonymkode: 6fc8a...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...