Gå til innhold

Nattbleie 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle tro jeg ikke hadde skiftet bleie på en uke når han står opp. Så tung er den bleia!

Jeg vil gjerne ha tips til hvilken bleie du anbefaler på mini om natten!

Å redusere væskeinntak er ikke aktuelt grunnet stadig forstoppelse.

Anonymkode: 0a646...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det lekker er det vel greit? Vi bruker ikke pullup om natta. 

Anonymkode: 7d356...01a

Skrevet

Sånn er vel alle bleier om morgenen🤣

Anonymkode: 14c10...dbf

Skrevet

Alle bleier er da slik på morgenen. Alle mine tre hadde blytunge bleier etter natten. Om de satt seg på den så lakk den. Første vi måtte gjøre var å skifte. 

Anonymkode: 7c1d6...f91

Skrevet

Det er veldig vanlig.

Småbarn produserer like mye urin døgnet rundt så det er ikke rart nattbleia blir full. Det er først en gang mellom 3 og 5 år barna  vanligvis begynner produsere hormonet som setter ned urinproduksjonen om natta. Vi voksne produserer jo mindre urin om natta enn om dagen.

Bare å passe på å bruke en bleie som ikke lekker, du kan måtte gå opp i størrelse.

Anonymkode: 3be9d...31d

Skrevet

Som over, med mindre den lekker gjør det ikke noe at den er full. Hvis den lekker kan du bruke en størrelse større om natten, må bare passe på å stramme skikkelig til rundt beina. 

Skrevet

Den er smekkfull rundt 2-3 tiden! Han kler av seg og tisser ut sengen om jeg ikke våkner og skifter på natten!.. 

Han er bare 13 måneder men en smart liten bølle! 

Hi

Anonymkode: 0a646...5e9

Skrevet

Da ville jeg brukt en størrelse større og kledd han i klær han ikke får av seg. Hvis du kan gi mer væske tidligere på dagen og mindre den siste timen før leggetid vil dette også hjelpe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...