Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Hva hadde du gjort? Føler ikke at alderen eller økonomien er med meg men. Prevensjon sviktet tydeligvis! Anonymkode: 3fb2b...0ca
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Vi har 5😊 går heilt fint de also😁 følg hjertet ditt💙 ikke tenk på alt annet!! Anonymkode: 1e7c3...706
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Det kommer vel an på livssituasjonen ellers. Jobb, alder på de andre barna, egen helse, økonomi, om de andre barna har spesielle behov etc etc. Her venter vi planlagt barn nummer 4, så personlig hadde jeg nok beholdt det. Men det må du og mannen nesten kjenne på, hva føles riktig for dere og også ift de barna dere allerede har. Lykke til med valget! Anonymkode: 9b997...da1
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Nr 4 hadde eg nok beheldt. Men om eg no skulle bli gravid med nr 5 måtte det nok blitt abort desverre. Berre du veit kva du kan klare, eg ville hatt fokus på dei borna eg allereie har, korleis vil nr 4 påvirke livet deira? Eit søsken er jo alltid ein berikelse, men om det går utover økonomi og helse på eit slik vis at du ikkje kan ta deg av dei 3 første er det viktigare. Anonymkode: 9d569...088
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har 5😊 går heilt fint de also😁 følg hjertet ditt💙 ikke tenk på alt annet!! Anonymkode: 1e7c3...706 Men sjølv om det går fint for deg kan det velte lasset for andre. Eg veit at vi ikkje hadde klart det. Når ein skal bli foreldre må ein faktisk tenke på alt anna, ein har jo ansvar for å gje ungane eit godt liv òg, sjølv om hjartet gjerne vil ha ein ny nusseleg baby... Meinar ikkje å kritisere verken ditt val om å få 5 born, det går jo tydeligvis fint, eller hi sitt val, sama kva det blir. Men det er litt skummelt å seie at ein skal følge hjertet sitt. Er ikkje alltid hjartet kan forholde seg til økonomi, logistikk, helse og alder. Anonymkode: 9d569...088
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 Umulig for andre enn deg og mannen din å finne riktig svar. Jeg er fornøyd med de tre barna jeg har. Ønsker oss ikke en til. Mannen er sterilisert OG jeg har hormonspiral. Men om jeg hadde blitt gravid likevel vet jeg ikke om jeg hadde tatt abort. Jeg har aldri tatt abort før, og vet ikke om jeg hadde vært i stand til å gjennomføre det... man angrer vel heller aldri på de barna man har fått? Gjennomfører du svangerskapet kommer du til å elske dette barnet like høyt som de andre. Anonymkode: cf30f...ad7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #7 Skrevet 21. juli 2019 Jeg har to. Veldig glad for de to. Ville ikke ha flere, men 50 år nå. Barna er 12 og 15. Var helt klar etter nr 2 at jeg ikke ønsket flere. Var også klar frem til 34 års alder at jeg ikke ønsket barn før det. Har vært ekstremt heldig med å få barn når jeg ønsket. Anonymkode: a0ff1...fb9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #8 Skrevet 21. juli 2019 Jeg hadde tatt abort. Vil aldri greie å følge opp barna på den måten jeg vil/mener man skal, og samtidig ha en spennende jobb. Og i tillegg ta vare på hus, forholdet til mannen og alt annet. Klarer så vidt dugnadene med en, venter spent på tiden når begge barna blir i full gang med fritidsaktiviteter. Anonymkode: ce5bb...9b8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #9 Skrevet 21. juli 2019 Jeg hadde ikke gjort det. Jeg er 38 år, har 3 barn og eldste er 19. Kan jo bli bestemor om et par år Anonymkode: ad696...6e2
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #10 Skrevet 21. juli 2019 Jeg ville beholdt. Er selv 41, men det hadde vi fint klart. Hadde kanskje til og med gledet meg ❤️ Anonymkode: 5ea36...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå