Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Trur du på det? Eg er så fasinert over det programmet. Får meg liksom ikkje heilt til å tru at så mangla står òg lyg. Men trur ikkje på spøkelse heller. Eller?? Anonymkode: 81102...b80
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Tror ikke på det, men synes det er morsomt å se på. Let godt av det Anonymkode: 8d935...8d7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke på det, men synes det er morsomt å se på. Let godt av det Anonymkode: 8d935...8d7 Men kva er det som gjer at dei melder seg på? Eg trur jo dei syns dei har eit reelt problem, sjølv om eg ikkje trur på spøkelser (trur eg...) Eller trur du deltakarane finn på for å kome på tv? Veldig mystisk det der. Nesten like mystisk som at dei aller fleste som er med har same smak når det gjeld veggord og sølvlysestakar.. Anonymkode: 81102...b80
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Ikke så rart mange har lignende innredning, det du nevner var jo kjempepopulært en periode, og ikke alle bytter interiør som andre skifter truser Jeg har opplevd så mye at jeg vet det er langt mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare. Anonymkode: f1c47...256
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men kva er det som gjer at dei melder seg på? Eg trur jo dei syns dei har eit reelt problem, sjølv om eg ikkje trur på spøkelser (trur eg...) Eller trur du deltakarane finn på for å kome på tv? Veldig mystisk det der. Nesten like mystisk som at dei aller fleste som er med har same smak når det gjeld veggord og sølvlysestakar.. Anonymkode: 81102...b80 Dominoeffekt. En tror det er reelt, andre følger etter. Sitter man i et rom fullt av folk som tror på slikt, så tror man litt mer enn vanlig. Sitter man i et rom sammen med folk som ikke tror på slikt, så tror man ikke. Anonymkode: 8d935...8d7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke så rart mange har lignende innredning, det du nevner var jo kjempepopulært en periode, og ikke alle bytter interiør som andre skifter truser Jeg har opplevd så mye at jeg vet det er langt mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare. Anonymkode: f1c47...256 Har du lyst å forklare kva du har opplevd? Eg er nok litt som ho fortel over her, at eg trur lite i eit rom der ingentrur og litt meir i eit rom der alle trur... Anonymkode: 81102...b80
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #7 Skrevet 21. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst å forklare kva du har opplevd? Eg er nok litt som ho fortel over her, at eg trur lite i eit rom der ingentrur og litt meir i eit rom der alle trur... Anonymkode: 81102...b80 Jeg har opplevd mye. Ingen i huset, hadde bokstavelig talt undersøkt absolutt alle rom, under ting, inni skap, alle etasjer. Alle dører og vinduer var lukket/låst. Ingen andre i huset bortsett fra jeg og min venninne. Så gikk vi inn på rommet mitt, hun satte seg på sengen min, jeg lukket døren og vred om nøkkelen før jeg snudde meg for å sette meg på sengen også. Idet jeg akkurat har satt meg hører vi et knett i døren, vi snur oss begge to og ser nøkkelen på innsiden gå rundt, dørhåndtaket går ned og døren åpner seg 5-10 cm. Jeg satt slik at jeg så rett i åpningsglipen idet døren åpnet seg og dørhåndtaket fremdeles var nede. Bare at det stod ingen på utsiden, ingen holdt i dørhåndtaket. Skjedde mye rart i det huset... Jeg skulle bo i et gammelt hus noen uker. Fikk "besøk" hver kveld når jeg la meg som skulle pakke dynen rundt meg. Jeg "så" dem helt tydelig, så tydelig at jeg kunne beskrive dem i detalj, inkl. en helt spesiell brosje den ene hadde på seg og det at de hadde ulik personlighet hvor de var sammen om alt, men den ene var mer leder enn den andre. En dag midt i denne perioden kom jeg i snakk med en eldre mann som hadde hørt at jeg bodde der de ukene og lurte på hvordan jeg likte meg der. Jeg sa det var et fint hus, men sa ingenting annet. Huset var tidligere brukt som et forsamlingshus, så mye folk innom før i tiden. Han begynte å fortelle om to damer som alltid gikk der. Jeg spurte om han husket dem og hvordan de så ut. Han beskrev dem i detalj og personlighet, og at den ene alltid gikk med en brosje og hvordan den så ut. Det var akkurat det samme som jeg hadde opplevd, inkl. detaljer i brosjen. Mye annet også, kunne skrevet mye. Anonymkode: f1c47...256
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #8 Skrevet 21. juli 2019 Så på et par episoder før, da var det helt ok. Men nå er det bare teit. Nå er deltakerne selv skuespillere og det ser helt idiotisk ut.. Var bedre før. Anonymkode: 92964...df5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #9 Skrevet 22. juli 2019 Åndenes makt er bare tull. Kjenner noen som ville melde seg på, og da fikk de mail med beskjed om å forklare alt. De måtte forklare og fortelle alle de tingene som de klarsynte kommer fram til ila. episoden. Anonymkode: e0451...28e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #10 Skrevet 22. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men kva er det som gjer at dei melder seg på? Eg trur jo dei syns dei har eit reelt problem, sjølv om eg ikkje trur på spøkelser (trur eg...) Eller trur du deltakarane finn på for å kome på tv? Veldig mystisk det der. Nesten like mystisk som at dei aller fleste som er med har same smak når det gjeld veggord og sølvlysestakar.. Anonymkode: 81102...b80 Veldig mange gamle episoder som går, det kan forklare Home skiltene. Anonymkode: 3af8e...b70
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #11 Skrevet 22. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Åndenes makt er bare tull. Kjenner noen som ville melde seg på, og da fikk de mail med beskjed om å forklare alt. De måtte forklare og fortelle alle de tingene som de klarsynte kommer fram til ila. episoden. Anonymkode: e0451...28e Så dei måtte fortelle om episodar som kunne stemme med det den klarsynte såg, i etterkant at ho hadde vore der? Anonymkode: 81102...b80
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #12 Skrevet 22. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd mye. Ingen i huset, hadde bokstavelig talt undersøkt absolutt alle rom, under ting, inni skap, alle etasjer. Alle dører og vinduer var lukket/låst. Ingen andre i huset bortsett fra jeg og min venninne. Så gikk vi inn på rommet mitt, hun satte seg på sengen min, jeg lukket døren og vred om nøkkelen før jeg snudde meg for å sette meg på sengen også. Idet jeg akkurat har satt meg hører vi et knett i døren, vi snur oss begge to og ser nøkkelen på innsiden gå rundt, dørhåndtaket går ned og døren åpner seg 5-10 cm. Jeg satt slik at jeg så rett i åpningsglipen idet døren åpnet seg og dørhåndtaket fremdeles var nede. Bare at det stod ingen på utsiden, ingen holdt i dørhåndtaket. Skjedde mye rart i det huset... Jeg skulle bo i et gammelt hus noen uker. Fikk "besøk" hver kveld når jeg la meg som skulle pakke dynen rundt meg. Jeg "så" dem helt tydelig, så tydelig at jeg kunne beskrive dem i detalj, inkl. en helt spesiell brosje den ene hadde på seg og det at de hadde ulik personlighet hvor de var sammen om alt, men den ene var mer leder enn den andre. En dag midt i denne perioden kom jeg i snakk med en eldre mann som hadde hørt at jeg bodde der de ukene og lurte på hvordan jeg likte meg der. Jeg sa det var et fint hus, men sa ingenting annet. Huset var tidligere brukt som et forsamlingshus, så mye folk innom før i tiden. Han begynte å fortelle om to damer som alltid gikk der. Jeg spurte om han husket dem og hvordan de så ut. Han beskrev dem i detalj og personlighet, og at den ene alltid gikk med en brosje og hvordan den så ut. Det var akkurat det samme som jeg hadde opplevd, inkl. detaljer i brosjen. Mye annet også, kunne skrevet mye. Anonymkode: f1c47...256 Blir du redd? Anonymkode: 81102...b80
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #13 Skrevet 22. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så på et par episoder før, da var det helt ok. Men nå er det bare teit. Nå er deltakerne selv skuespillere og det ser helt idiotisk ut.. Var bedre før. Anonymkode: 92964...df5 Hvordan vet du at de er skuespillere? Anonymkode: a03f5...17b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #14 Skrevet 22. juli 2019 Det er hjernen som lurer deg. Du ser ingenting, det er fantasi. Anonymkode: b899c...51f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #15 Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så dei måtte fortelle om episodar som kunne stemme med det den klarsynte såg, i etterkant at ho hadde vore der? Anonymkode: 81102...b80 Nei, de måtte fortelle alt til produksjonen før den klarsynte hadde vært der. Anonymkode: e0451...28e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #16 Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, de måtte fortelle alt til produksjonen før den klarsynte hadde vært der. Anonymkode: e0451...28e Eeehh ..... Den skjønte jeg ikke helt. Forklare, hva da ? De kan jo ikke forklare ting de ikke vet, altså de vet jo bare det de har opplevd ikke hvorfor. Det er jo derfor de klarsynte kommer, for å finne ut hva/hvem/hvorfor. De som melder seg på kan jo umulig vite om det er "Grandonkel Gudmund fra 1927" som går igjen, eller "Noen fra tidligere eier" Hallo ..... Anonymkode: bbb6f...d6f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #17 Skrevet 22. juli 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eeehh ..... Den skjønte jeg ikke helt. Forklare, hva da ? De kan jo ikke forklare ting de ikke vet, altså de vet jo bare det de har opplevd ikke hvorfor. Det er jo derfor de klarsynte kommer, for å finne ut hva/hvem/hvorfor. De som melder seg på kan jo umulig vite om det er "Grandonkel Gudmund fra 1927" som går igjen, eller "Noen fra tidligere eier" Hallo ..... Anonymkode: bbb6f...d6f Ehh, hallo tilbake. Mener du i fult alvor at du ikke forstår? De blir bedt om å forklare hva de opplever selvfølgelig. F.eks lyder fra kjøkkenet, en spesiell dør som åpner seg av seg selv, kaldt gufs i en kjeller, merkelige lyder fra loftet o.l. Det betyr jo at den "klarsynte" vet hvor hun skal gå i huset og hva de opplever, så kan hun finne på å si hva hun vil etter det, f.eks, jeg merker en ond tilstedeværelse eller "jeg føler at det er din bestemor" o.l. Personlig tror jeg på mye, da jeg husker flere opplevelser jeg hadde som barn, men etterhvert som jeg ble større sluttet jeg å oppleve slike ting, men jeg husker det godt. Anonymkode: b79e7...74a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #18 Skrevet 22. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir du redd? Anonymkode: 81102...b80 Den episoden med døren skremte meg veldig. Men nå er det lite som skremmer meg når jeg opplever slike ting. Anonymkode: f1c47...256
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #19 Skrevet 22. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, de måtte fortelle alt til produksjonen før den klarsynte hadde vært der. Anonymkode: e0451...28e Det er jo halve vitsen, at dei fortel kva dei har opplevd i forkant, så den klarsynte kan finne det same?? Muligheit for juks er det jo sjølvsagt same korleis ein snur og vender på det. Anonymkode: 81102...b80
Elizabeth Skrevet 22. juli 2019 #20 Skrevet 22. juli 2019 Tøys og tull hele programmet😄 Men de fortsetter å lage dette programmfordi folk lar seg lure. De ble jo lurt selv en gang, der de klarsynte gikk rundt og trodde de visste noe. Så viste det seg at de "pårørende" lurte de trill rundt😂 Snakk om å drite seg ut.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #21 Skrevet 22. juli 2019 Jeg har en bekjent som påstår at hun føler både det ene og det andre. "Nå står det en mann bak deg." "Per har en gammel sjel, han har levd mange liv." Hun driver også med healing, og skulle fikse kneet mitt engang. Jeg merket ingenting. Hun påstår også at krystaller renser luften, og at skulpturer beskytter henne. I tillegg er hun el-sensitiv. Det gikk fort over da hun oppdaget Tesla - den måtte hun selvsagt ha. Medisiner er noe vestlig tull, urter fikser det meste. Bortsett fra alt det er hun grei. 😂 Anonymkode: b899c...51f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #22 Skrevet 22. juli 2019 Skal ikke uttale meg om programmet, før jeg aner ikke om de jukser eller ikke. Men jeg har opplevd mye på arbeidsplassen min. Jeg har hatt tidvis fysiske opplevelser der, og når jeg forteller det til mine kolleger, så stopper de meg og fullfører setningene mine, og forteller meg slutten på historien, fordi de har opplevd akkurat det samme som meg, helt uavhengig av hverandre. Slik vet jeg at opplevelsene mine ikke bare skjer oppi mitt hode, at det er min hjerne som feiltolker ting. Anonymkode: 8f75c...5f7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #23 Skrevet 22. juli 2019 Ja jeg tror på det. Anonymkode: 50a48...a32
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #24 Skrevet 22. juli 2019 Anser hele programmet som tøv og lureri, aldri skjønt hvorfor folk gidder å se på det. Anonymkode: 03fad...709
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #25 Skrevet 22. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo halve vitsen, at dei fortel kva dei har opplevd i forkant, så den klarsynte kan finne det same?? Muligheit for juks er det jo sjølvsagt same korleis ein snur og vender på det. Anonymkode: 81102...b80 Ikke bare det de opplevde, men hele historien rundt huset. Hvem bodde der før? Har noen dødd i huset? Hvis det er nybygd, hva var der før? Osv... Anonymkode: e0451...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå