Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Noen som har dette teltet? Er dere fornøyd? Jeg er på utkikk etter et telt til bruk for meg og to barn. Teltet skal brukes i hovedsak på campingplass, for noen dager av gangen. Anonymkode: 07d22...f4d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Vi har kjøpt samme merket bare til at det er 3 mannstelt;ser frem til å prøve det på ferie i neste uke! Håpe er at sover lenger om morgenen siden teltet har blackout effekt. Anonymkode: eee3b...6df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi har kjøpt samme merket bare til at det er 3 mannstelt;ser frem til å prøve det på ferie i neste uke! Håpe er at sover lenger om morgenen siden teltet har blackout effekt. Anonymkode: eee3b...6df Det er blackout effekten som gjør at jeg ønsker dette teltet ja. Jeg har ikke klart å finne andre telt som har dette. Teltet er på tilbud nå, så tenker jeg bare slår til. Anonymkode: 07d22...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå