Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 På utgikk etter overnatting nær Kristiansand. Kan være både hotell, ferieleilighet og campinghytte. Må ikke være i Kristiansand, men helst max 1 times kjøretur unna. Skal i dyreparken, og har bestilt overnatting til de dagene, men leker nå med tanken om å ta noen dager på Sørlandet før vi skal til dyreparken. Vi er 2 voksne og 2 barn, så det bør være barnevennlig. Klar over at det meste nok er fullt, men hender jo man har flaks 😊 Noen plasser dere anbefaler? Anonymkode: aa536...748
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Ungene mine elsker Moysand, det ligger i nærheten av Grimstad. Veldig barnevennlige strender, langgrunt og sand. Fine lekeplasser. Store trampoliner. "Klubb" hvor ungene kan danse, drikke slush og lage ting (hobbyverksted). For oss voksne fremstår det nok som en vanlig campingplass med hytter, vogner, telt osv, men det er ryddig og pent der, og som sagt elsker ungene å være der. Anonymkode: 1076a...31a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Tenkte og jeg skulle anbefale Moysand, og den ligger i Grimstad, ikke i nærheten Tingsaker camping og Skottevig camping i Lillesand er veldig populære. Anonymkode: 814f4...e2d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Kristiansand feriesenter, ca 10 min fra Dyreparken. Anonymkode: db9d7...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå