Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Trenger tips til god mat jeg kan lage meg! Anonymkode: 0e926...094
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Når jeg var alene 4 dager, var det 4 dager hvor jeg ikke brukte komfyren. 😅 For å gjøre det enkelt og godt, kan du steke en biff og litt enkelt tilbehør, eller du kan lage en god salat. 😊 Anonymkode: d4214...148
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Mac'n cheese med evt bacon/skinke/pølse Pasta tagliatelle med scampi eller skinke Kyllingsalat med hvitløksbaugett Kyllingwok med gr.saker og god wok saus Laks med ris, saus og salat Frossenpizza Stirre inn i (kjøle)skapet og spise rester Anonymkode: 665dd...08f
Superdolly Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Det kommer jo an på hva du ønsker. Liker du å stå ved komfyren og lage mat, slik at du gjerne vil bruke litt tid på det? Eller vil du helst ha det lettvint og bruke minst mulig tid på det? Selv ville jeg ha valgt pepperbiff med godt tilbehør, gjerne fløtegratinerte poteter laget fra bunnen av og wokfreste grønnsaker. I den enklere enden av skalaen ville jeg ha gått for spekemat og eggerøre med flatbrød og hjemmebakt brød. Skal jeg ha det superlettvint tar jeg gjerne en frossenpizza (men da er vi ikke på spesielt god mat, synes jeg, bare lettvint mat). En god omelett. Hjemmelaget suppe med hjemmebakt brød til.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 Når jeg er alene lager jeg mat barna ikke liker. Jeg steker biff eller lager sterke indiske retter fra grunnen f eks. Anonymkode: 65016...da8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 Lang tur i skogen der du plukker kantareller og så hjem og steke dem. Ristet brød med nystekte kantareller etter en lang tur er bare en nytelse. Anonymkode: 316b3...001
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #7 Skrevet 21. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Trenger tips til god mat jeg kan lage meg! Anonymkode: 0e926...094 Pleier å spise havregrøt pg pizza, for gidder ikke lage mat når jeg er alene🙈 Anonymkode: 98a32...201
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #8 Skrevet 21. juli 2019 Spiser mat barna ikke er så begeistret for. Blir mye salat og thai. Anonymkode: bc576...6df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #9 Skrevet 21. juli 2019 Poke bowl Salat Grille Anonymkode: 663fe...8f9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2019 #10 Skrevet 21. juli 2019 Gidder overhodet ikke stå på kjøkkenet når jeg er alene, så det går stort sett i brødskiver, noe fra varmdisken på Meny e.l. Kan lage speilegg da, brødskive med speilegg, og finner jeg en karbonade i fryseren kan jeg lage karbonadesmørbrød. Pai er også veldig enkelt å lage, bare kjøper den posen med paibunn fra maizena på butikken, har i f.eks kokt skinke, revet ost og kanskje noen grønnsaker. Pisker sammen 3 egg, 1 liten fløte (eller en boks creme fresh) med salt og pepper og heller over. Steker i ovnen og har en ferdig salat til. Anbefaler denne, kan lage veldig god middag veldig enkelt https://kolonial.no/produkter/22-maizena-paideig/ Anonymkode: 06b60...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå