Gå til innhold

Matforgiftning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var å spiste på Egon i dag, ca kl 19, og nå i kveld har jeg blitt mer og mer dårlig, nå er jeg kjempekvalm og har vondt i hele magen...😝 Føles ut som at jeg skal kaste opp, men samtidig ikke. Jeg har en tarmsykdom og jeg må være litt selektiv på hva jeg spiser, men det i dag skal ha vært trygt, og om jeg reagerer på noe pleier det å komme med en gang. Så jeg lurer på om jeg kan ha en matforgiftning? Hva hjelper?🙈😊

Anonymkode: f62bc...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert ikke olivenbladekstrakt-tabletter eller rødalgetabletter? Det kan hjelpe med å ta bakterier og virus.

Har du gode tarmbakterier ville jeg i hvert fall tatt det.

Har du bitter-dram? I så fall kan det kanskje hjelpe også. Type Gammeldansk eller Fernet Brancha. Det er litt mye sukker i Jägermeister, men det kan også brukes om du ikke har annet. Vet flere som bruker Jägermeister for å unngå mageproblemer i sydligere strøk.

Verdt et forsøk i hvert fall.

Uansett - er det matforgiftning så pass på å ta gode tarmbakterier en stund etterpå, gjerne de man bruker etter antibiotikakurer, for å forebygge langvarige problemer pga. forgiftningen.

Anonymkode: eff6c...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og meld gjerne fra til resturanten. (daglig leder) Om det er matforgiftning så har de muligheten til å følge det opp, men bare hvis folk er flinke til å melde fra. 

Anonymkode: d1b9f...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...