Gå til innhold

Dette er SÅ barnslig...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg er høygravid.... 

Har en god og snill samboer og vi har det fint sammen. 

 

I kveld fikk jeg en litt teit kommentar om ikke jeg kunne danse sånn (vi så burlesque, den går på tv3)

 

Og her jeg sitter med barnet vårt i magen, har vondt overalt og generelt føler meg helt jævlig, så ble det rett og slett sårt!

 

Så da ble jeg lei meg. Samboer ble sint -fordi det som sant er ikke var noe å bli lei seg for i det hele tatt. Jeg fyrte meg opp og saat jeg kan bli lei meg for hva jeg vil og at det ikke var noe hyggelig å høre.

 

Endte med at jeg fikk kastet et teppe på meg, en dør smalt og nå sitter jeg her i sofaen og griner..

 

 

Herrefred dette er jo helt dust. Men hva gjør jeg nå? GUD så tåpelig dette er, men det værste er at jeg FREMDELES er såret over den kommentaren! Vanligvis er jeg en ganske oppegående person. Hva skjer???

Anonymkode: 2da5c...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var barnslig. 

Du var barnslig, fordi du overreagerte på e rimelig harmløs kommentar. 

Han ble tydelig frustrert på din overreaksjon, og fikk en lignende overreaksjon som var like barnslig. 

Så her burde dere begge legge dere langflat og innrømme at det var en rimelig elendig håndtering fra begges side, og så bare gå videre med livet.

Anonymkode: e858b...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var barnslig. 

Du var barnslig, fordi du overreagerte på e rimelig harmløs kommentar. 

Han ble tydelig frustrert på din overreaksjon, og fikk en lignende overreaksjon som var like barnslig. 

Så her burde dere begge legge dere langflat og innrømme at det var en rimelig elendig håndtering fra begges side, og så bare gå videre med livet.

Anonymkode: e858b...158

Dette 👆

Jada, man er hormonell som gravid. Jeg vet, jeg har vært der noen ganger. Det krever raushet fra begge sider. Du må, når du merker det sårer, kunne på en rolig måte si sorry, men jeg føler meg sårbar når fordi jeg føler meg.... mens jeg lager et nytt menneske i kroppen min. Og han må være raus til irrasjonelle utbrudd, som ditt i dag. Men du kan ikke slippe unna med absolutt alt heller... 

Prøv i morgen å le av det. Si rolig unnskyld, og at du føler deg dritt og usexy,derfor reagerte du sånn. Han er mest sannsynlig bare frustrert fordi han ville være morsom, og ble usikker. 

Om det hjelper så kalte min samboer meg "bred" med vår første, når jeg sa jeg følte meg feit. ("neida, du er bare litt bredere"), og jeg løp gråtende på rommet. 4 svangerskap og 10år senere så ler vi godt av begges reaksjon 😉🤦‍♀️

Anonymkode: 0208f...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du var barnslig.

Men han var også barnslig i sin reaksjon.

Av og til blir det bare sånn, selv gode ekteskap har en og annen kule med irrasjonelle reaksjoner. La det fare....

Anonymkode: ed6a1...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gråte en gang søppelposen var full under vasken jeg. 😳 

Og hadde mannen tatt resten av leverposteien var også tårene rett rundt hjørnet. 

Jeg er normalt en ganske robust og rolig dame liksom.

Vær ærlig med samboeren din, si du er emosjonell og at dette ikke er så unormalt. 

Si du begynner å gråte av ganske mye. Angående kommentaren, synes den var helt harmløs. Synes ikke han gjorde noe feil. Reaksjonen hans var litt rar men om du begynner å grine og starter en diskusjon av noe så lite kan jeg skjønne at han gikk. Det er umulig å diskutere med en hormonell høygravid kvinne. Dere burde begge være modne nok til å kunne prate om det. Du må forlate han litt hvor irrasjonelle gravide damer KAN være, og han må lære seg å håndtere det. Dere er voksne og venter barn, smelling med dører må det sluttes med.

 

Anonymkode: 79479...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg er høygravid.... 

Har en god og snill samboer og vi har det fint sammen. 

 

I kveld fikk jeg en litt teit kommentar om ikke jeg kunne danse sånn (vi så burlesque, den går på tv3)

 

Og her jeg sitter med barnet vårt i magen, har vondt overalt og generelt føler meg helt jævlig, så ble det rett og slett sårt!

 

Så da ble jeg lei meg. Samboer ble sint -fordi det som sant er ikke var noe å bli lei seg for i det hele tatt. Jeg fyrte meg opp og saat jeg kan bli lei meg for hva jeg vil og at det ikke var noe hyggelig å høre.

 

Endte med at jeg fikk kastet et teppe på meg, en dør smalt og nå sitter jeg her i sofaen og griner..

 

 

Herrefred dette er jo helt dust. Men hva gjør jeg nå? GUD så tåpelig dette er, men det værste er at jeg FREMDELES er såret over den kommentaren! Vanligvis er jeg en ganske oppegående person. Hva skjer???

Anonymkode: 2da5c...456

Når du har roet deg kan du gå inn og si at beklager at du overreagerte, men du ble såret fordi du føler deg ikke på topp og han kommer med en slik kommentar om noe du ikke har sjans på å gjøre, og alt ble bare forsterket pga hormoner.

Anonymkode: c580e...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det hun som må unnskylde seg? Å be en høygravid hormonell dame om å danse sexy for han slik dem han sitter og ser på på TV er forholdsvis hjernedødt, og tankeløst da. Når han er gammel nok til å lage barn er han vel også gammel nok til å skjønne at sånt sier man ikke til en høygravid dame. Tenker jo at det er ufint å si til hvilken som helst dame jeg da, men det er vel sikkert bare meg som ikke helt er fan av å bli sammenliknet med damer på TV. 

Han burde jo bare unnskyldt seg med en gang det glapp ut av ham når han så hun ble lei seg.

Anonymkode: bff19...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det hun som må unnskylde seg? Å be en høygravid hormonell dame om å danse sexy for han slik dem han sitter og ser på på TV er forholdsvis hjernedødt, og tankeløst da. Når han er gammel nok til å lage barn er han vel også gammel nok til å skjønne at sånt sier man ikke til en høygravid dame. Tenker jo at det er ufint å si til hvilken som helst dame jeg da, men det er vel sikkert bare meg som ikke helt er fan av å bli sammenliknet med damer på TV. 

Han burde jo bare unnskyldt seg med en gang det glapp ut av ham når han så hun ble lei seg.

Anonymkode: bff19...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det hun som må unnskylde seg? Å be en høygravid hormonell dame om å danse sexy for han slik dem han sitter og ser på på TV er forholdsvis hjernedødt, og tankeløst da. Når han er gammel nok til å lage barn er han vel også gammel nok til å skjønne at sånt sier man ikke til en høygravid dame. Tenker jo at det er ufint å si til hvilken som helst dame jeg da, men det er vel sikkert bare meg som ikke helt er fan av å bli sammenliknet med damer på TV. 

Han burde jo bare unnskyldt seg med en gang det glapp ut av ham når han så hun ble lei seg.

Anonymkode: bff19...b07

Han ba henne ikke danse slik. Han sa hun ikke kunne. 

Nå vet vi ikke hvordan samtalen gikk da. 

Kanskje hi sa, det er så kult, får lyst å danse slik. 

Samboer sier, tror ikke du klarer å danse slik. Enten henspeilet på at magen for øyeblikket er for stor, eller hi faktisk ikke eier dansefot og dette er en velkjent spøk. 

Eller samboer sier, fy søren så sexy, sånn kan ikke du danse. 

Det er for lite informasjon til å fastslå at samboer faktisk er et rasshøl. 

Anonymkode: 79479...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det hun som må unnskylde seg? Å be en høygravid hormonell dame om å danse sexy for han slik dem han sitter og ser på på TV er forholdsvis hjernedødt, og tankeløst da. Når han er gammel nok til å lage barn er han vel også gammel nok til å skjønne at sånt sier man ikke til en høygravid dame. Tenker jo at det er ufint å si til hvilken som helst dame jeg da, men det er vel sikkert bare meg som ikke helt er fan av å bli sammenliknet med damer på TV. 

Han burde jo bare unnskyldt seg med en gang det glapp ut av ham når han så hun ble lei seg.

Anonymkode: bff19...b07

Blir det samme som hvis jeg ser Magic Mike med mannen, og jeg slenger ut en kommentar om at han godt må hive på et show hvis han føler for det. Det kan ha blitt sagt med et smil, og har nok vært ganske uskyldig. Det er helt idiotisk å lage et problem av det. 

Anonymkode: e858b...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det samme som hvis jeg ser Magic Mike med mannen, og jeg slenger ut en kommentar om at han godt må hive på et show hvis han føler for det. Det kan ha blitt sagt med et smil, og har nok vært ganske uskyldig. Det er helt idiotisk å lage et problem av det. 

Anonymkode: e858b...158

Men så idiot er du vel ikke at du sier noe sånn? 

Anonymkode: bff19...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han ba henne ikke danse slik. Han sa hun ikke kunne. 

Nå vet vi ikke hvordan samtalen gikk da. 

Kanskje hi sa, det er så kult, får lyst å danse slik. 

Samboer sier, tror ikke du klarer å danse slik. Enten henspeilet på at magen for øyeblikket er for stor, eller hi faktisk ikke eier dansefot og dette er en velkjent spøk. 

Eller samboer sier, fy søren så sexy, sånn kan ikke du danse. 

Det er for lite informasjon til å fastslå at samboer faktisk er et rasshøl. 

Anonymkode: 79479...c3c

Har vi lest samme innlegg?

Anonymkode: bff19...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så idiot er du vel ikke at du sier noe sånn? 

Anonymkode: bff19...b07

Jeg kunne lett sagt det til mannen, og han til meg! Ser virkelig ikke problemet, når det er sagt med glimt i øyet og mellom oss to. 🤷‍♀️

Anonymkode: ff005...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men så idiot er du vel ikke at du sier noe sånn? 

Anonymkode: bff19...b07

Er det problematisk å si? I dette huset er det takhøyde for å spøke med mye. 

Anonymkode: 802fd...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har vi lest samme innlegg?

Anonymkode: bff19...b07

Det er du som leser noe ingen andre her gjør

Anonymkode: 00f22...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men så idiot er du vel ikke at du sier noe sånn? 

Anonymkode: bff19...b07

Vi kan fint si slikt til hverandre uten problem😂 Men vi er ikke så lett å krenke, heldigvis. Derfor er vi også ganske lykkelige. Vi kan le av slikt, vi. 

Anonymkode: e858b...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter tredje verdenskrig for en helt uskyldig kommentar, han blir lei. 

Du har lov til å ha følelser og være hormonell, men ha litt forståelse for han også. Jeg tenker at du er et hormonelt monster. 

Anonymkode: c7901...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart dette forumet er fylt av innlegg om menn som ikke bidrar og oppfører seg som babyer, dere er dørmatter alle sammen!

Hvem slenger et teppe over sin høygravide partner, løper fra rommet og smeller med døra? Jo en mannebaby!

Anonymkode: 7d31d...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig mulig at han synes du er sexy nå, selv om ikke du føler deg sexy selv..

Ville tatt den kommentaren som et kompliment 

Anonymkode: 729fb...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det problematisk å si? I dette huset er det takhøyde for å spøke med mye. 

Anonymkode: 802fd...5fc

Det er jo litt sært å si, men om man unnskylder seg om man ser den andre blir lei seg så er det jo Ok. Hvis man derimot kjefter ned, kaster tepper på og tramper ut etter å bli fornærmet over at den andre ble lei seg... ikke Ok. 

Anonymkode: bff19...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo litt sært å si, men om man unnskylder seg om man ser den andre blir lei seg så er det jo Ok. Hvis man derimot kjefter ned, kaster tepper på og tramper ut etter å bli fornærmet over at den andre ble lei seg... ikke Ok. 

Anonymkode: bff19...b07

Hvis mannen min hadde reagert som en baby over en uskyldig kommentar, så hadde jeg også stormet ut av rommet. 

Anonymkode: e858b...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎07‎.‎2019 den 11.27, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det hun som må unnskylde seg? Å be en høygravid hormonell dame om å danse sexy for han slik dem han sitter og ser på på TV er forholdsvis hjernedødt, og tankeløst da. Når han er gammel nok til å lage barn er han vel også gammel nok til å skjønne at sånt sier man ikke til en høygravid dame. Tenker jo at det er ufint å si til hvilken som helst dame jeg da, men det er vel sikkert bare meg som ikke helt er fan av å bli sammenliknet med damer på TV. 

Han burde jo bare unnskyldt seg med en gang det glapp ut av ham når han så hun ble lei seg.

Anonymkode: bff19...b07

Hvorfor sier man ikke det til en høygravid dame...? Er det forbudt å finne gravide damer sexy? Eller forestille seg hennes kropp naken?

Har aldri følt meg mer sexy enn da jeg var gravid. Har aldri hatt mer lyst på sex heller, og ville ha blitt overlykkelig om mannen min hadde bedt om en privatforestilling. Tenk at han digger henne som hun er, med gravidkroppen og det hele! 

Anonymkode: d8986...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...