Gå til innhold

Å døgne...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min på 11 får lov til det. Det har ikke vært en greie får nå i vår, men han fikk selvfølgelig lov med en gang. De holder ikke ut lenger enn til 6-7-tiden, men det er selvfølgelig stor stas likevel. 

Anonymkode: 437fc...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-åringen fikk lov til å prøve for et par uker siden da hun var på ferie hos tante. Hun ga opp i 4-tiden da.

Anonymkode: 1a306...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sug lut skrev:

Når som helst de ønsket - ingen aldersgrense. Det stopper seg jo selv om de sovner.

Selv om det betyr gaming hele natten? 

Anonymkode: 8bb81...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv om det betyr gaming hele natten? 

Anonymkode: 8bb81...c53

Har ingen gamere, men det er ett fett for meg hva de driver med under døgninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært aktuelt her. Ingen av sønnen min sine venner har spurt om det heller tror jeg. Søvn er viktig, særlig siden han har epilepsi. Han er 13 år og aldri døgnet. Men hatt overnattinger hvor de har våknet på natta igjen for å være våkne for så å sovne igjen. 

Anonymkode: 0b20e...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt vi ikke har skullet noe dagen etter og de har en dag å ta igjen dårlig søvn på, så har de fått lov. De har gitt opp ganske tidlig begge to. Hu ene er så rastløs at syns det blir for kjedelig når resten av huset er mørkt og stille. Lillesøster sovner uansett hvor hun er. I våres var første gang yngste klarte å døgne, stolt som en fele og 14år. Da skulle hun ut og fly, så hun ville sove på flyet. Hun sovnet på minuttet hun satte seg på toget sa storesøster, så hun måtte vekkes når de kom frem og sovnet igjen med en gang i flysetet. Det passet storesøster fint, for hu blir litt oppgitt over en lillesøster som maser om de snart er fremme hele tiden eller bare skal skravle. 

Lillesøster gamer litt, men det gjør hun vist ikke om natta. Da er det så mange voksne som spiller at hun ikke syns det er noe gøy. Hun tegner, lærte seg symaskin en gang, lager slim og slike ting andre gjør på dagen. Hu er ganske lik meg kjenner jeg, for jeg var ofte oppe halve natten og var på syrommet til mamma. Hele familien min var slik, vi storkoste oss natt til lørdag og søndag. Så de har vært våkene lenge om natta fra de var ganske små,men da med meg, besteforeldre eller tante. Da har vi gjort mye rart. Det er vist ikke å døgne, siden vi finner senga før sola står opp ofte og de gjør det ikke alene... 

Yngste får beskjed om å legge seg om hun spiller når jeg går til seng i helgene, hun får beskjed om at hun får spille med vennene sine på dagtid. Det syns hun er helt greit og går til sengs. 

Anonymkode: 1dd7d...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, min er snart 11 og får lov til det i natt. Han spiller med venner som er befinner seg i andre land og er våkne nå. Føler litt at jeg ikke bør sove, men jeg må nesten det... 

Anonymkode: 8bb81...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel i og for seg døgnet når de har hatt lyst. Var mest en greie i ca sjette klasse. 

Men jeg er ikke glad i døgning av to grunner. Det ene er at jeg må leve med humørsyke og irrasjonelle unger et par dager etter, med mye konflikter og gnål. Det andre er at jeg ikke får sove så lenge vi har døgnere på besøk, så da blir dagen etter sur for meg og. 

Men moroa ga seg heldigvis med alderen. Nå døgner vi av og til på lange flyturer med stor tidsforskjell. 

Anonymkode: 9774b...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store på overnattinger er døgning. De er 10. Stort sett sovner de rundt 01-02. En gang holdt de det gående til fem og da var dagen etter et sant h***

Så jeg er ambivalent, men ser helt klart de opplevelsene og samholdet det skaper.. 

Anonymkode: a279b...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok, min er snart 11 og får lov til det i natt. Han spiller med venner som er befinner seg i andre land og er våkne nå. Føler litt at jeg ikke bør sove, men jeg må nesten det... 

Anonymkode: 8bb81...c53

Du kan vel sove ?

Anonymkode: d573c...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan vel sove ?

Anonymkode: d573c...bb4

Ja, men synes liksom at han er litt ung for å være alene hele natten. 

Anonymkode: 8bb81...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...