Gå til innhold

Kan et Facebook-vennskap avsluttes uten at noen sletter hverandre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget at en venninne hadde slettet meg som venn, på Facebook. Da jeg spurte hvorfor, så sa hun det måtte være teknisk feil, fordi hun ikke hadde slettet. 

Men Facebook sletter vel ikke venner for brukerne sine? Har andre opplevd det? 

(Spør ikke fordi jeg henger meg opp i at noen har slettet meg som venn, fordi jeg er krenket, eller fordi Facebook-vennskap er viktige for meg, men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på om andre har opplevd at slikt har skjedd)

Anonymkode: 2aef8...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdaget at en venninne hadde slettet meg som venn, på Facebook. Da jeg spurte hvorfor, så sa hun det måtte være teknisk feil, fordi hun ikke hadde slettet. 

Men Facebook sletter vel ikke venner for brukerne sine? Har andre opplevd det? 

(Spør ikke fordi jeg henger meg opp i at noen har slettet meg som venn, fordi jeg er krenket, eller fordi Facebook-vennskap er viktige for meg, men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på om andre har opplevd at slikt har skjedd)

Anonymkode: 2aef8...302

Det tror jeg kan skje ja. Jeg har en venn på fb, og har flere ganger fått ny venneforespørsel fra han. Jeg har ikke spurt han om han har slettet meg, men det regner jeg ikke med at har har gjort, for da hadde han ikke sendt meg nye forespørseler. regner med at det er en fb glitch, har hørt andre som sier dette og

Anonymkode: 8811f...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd meg flere ganger, begge veier. Jeg ser ingen grunn til å slette de få jeg har på Facebook.

Anonymkode: 0a695...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde her. Ei jeg snakker mye med kom plutselig opp som venneforslag og ingen av oss hadde slettet den andre.

Anonymkode: 204d3...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo ha blitt slettet ved en feiltagelse også da, om hun eller du har ryddet litt i listene også har en av dere slettet ved en feil.

Det spiller jo ingen rolle egentlig, så lenge dere begge er enige om at dere skal være venner så blir dere bare det igjen.

Anonymkode: a0a18...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...