Gå til innhold

Skolesekk


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får kjøpt noe annet enn Beckmann skolesekk? Jeg vet av erfaring at omtrent samtlige i klassen kommer til å ha disse sekkene, og flere barn vi kjenner har blandet sekker. Har sett at det finnes bl.a. Ergobag, men finner disse bare i nettbutikk. Noen som vet hvor det selges andre merker med bra skolesekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsbutikkene pleiet ha bergans 

Datteren min har en Troll sekk, den er kjøpt på Ark. 

Ellers pleier veskebutikker ha fra flere leverandører

Anonymkode: 232ef...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.likenorwegians.no/products/skolesekk-1-klasse-butterflies?gclid=EAIaIQobChMIwdP1pNLD4wIVFamaCh3Q_QaJEAQYASABEgK96_D_BwE den her var veldig fin og såg gode ut🙂😉, liker ikke designet på Beckham, men nå er det ikke jeg som skal like de da 😜 bare kjedelig at alle har like. 

Anonymkode: 10593...334

For ungene er det kjempestas at flere har like, og de liker beckmann.

Har fire barn som har vært gjennom det samme, de har fått velge selv og samtlige har valgt beckmann, selv om vi har sett på flere typer.

Det at flere i klassen har lik er ikke negativt for en 6-åring, snarere tvert imot. 

Men mine har merket sekkene godt, og hatt flere ting dinglende på dem for å slippe ta feil. Har både kjøpt i Norge og utlandet forskjellige nøkkelringer og slik "veskepynt" som de har hengt på sekken. Det har fungert fint. Når vi har vært på ferie har de alltid kjøpt med nøkkelringer fra souvernirbutikkene og de henger på sekkene.

Ene datteren min valgte faktisk en Troll sekk da hun begynte i 3.klasse og måtte ha ny fordi hun var blitt så lang at 1.klassesekken så ut som et egg på ryggen hennes, men de andre tre har faktisk valgt Beckmann igjen når de har byttet.

Anonymkode: 232ef...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.likenorwegians.no/categories/skolesekk syns det er mange fine her, viste dem til datteren vår som er skolestarten neste år og hun har allerede valgt seg ut en hun liker veldig godt, så satser på å kjøpe den til henne til jul :) 

Anonymkode: 2fa70...25f

De var veldig fine, og kan tenke meg datteren min kunne tenkt seg den grønne. Hun er ikke super-jentete av seg, og Beckmann- sekkene er veldig gutt/jente. Men disse sekkene ser veldig upraktiske ut å åpne og lukke for en førsteklassing med de to beltespennene. Vi må nok finne noen sekker vi kan se på og prøve ut, ikke over nett. 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

De var veldig fine, og kan tenke meg datteren min kunne tenkt seg den grønne. Hun er ikke super-jentete av seg, og Beckmann- sekkene er veldig gutt/jente. Men disse sekkene ser veldig upraktiske ut å åpne og lukke for en førsteklassing med de to beltespennene. Vi må nok finne noen sekker vi kan se på og prøve ut, ikke over nett. 

Takk!

De lukkes med magnet. Beltespennene er bare pynt. 

Anonymkode: 48276...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Lego skolesekk til våres da de har begynt i 1.klasse. Veldig fornøyd med at de har hardplastbunn som gjør at sekken ikke blir våte f. eks på vinterstid da den settes fra seg på bakken. Da du setter den ned står den oppreist av seg selv. 

Liker også godt at det er ganske stort matpakkerom som er isolert som en kjølebag. 

Alle disse sekkene har også gympose til lokket. Veldig kjekt til f. Eks svømmetøy, gymsko e. l. (mange andre har gympose som går over hele sekken og må tas av for å komme i sekken. På Legosekken sitter den kun i lokket og sekken kan brukes som vanlig med denne på) 

Disse sekkene er veldig populære i bl. a Danmark. 

 

Anonymkode: f192d...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ said:

De var veldig fine, og kan tenke meg datteren min kunne tenkt seg den grønne. Hun er ikke super-jentete av seg, og Beckmann- sekkene er veldig gutt/jente. Men disse sekkene ser veldig upraktiske ut å åpne og lukke for en førsteklassing med de to beltespennene. Vi må nok finne noen sekker vi kan se på og prøve ut, ikke over nett. 

Takk!

Du kan prøve dem hos Norli (https://www.norli.no/skole/skolesekker/1-2-klasse/frii-of-norway) (sjekk ut klikk og hent for å finne en butikk som har dem inne), og lukkemekanismen er magneter, så det tror jeg burde være uproblematisk. Har selv sett på dem fordi datteren min ikke er så glad i rosa og lilla samtidig som hun ikke vil ha en typisk «guttesekk».

Anonymkode: 2fa70...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

De lukkes med magnet. Beltespennene er bare pynt. 

Anonymkode: 48276...cc8

Supert, nå så jeg spesifikasjonene. Datteren min ble i 100 da hun så den, og den har til og med eget rom til iPad, som jeg tenker kan få en hard medfart av en førsteklassing. Perfekt! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Supert, nå så jeg spesifikasjonene. Datteren min ble i 100 da hun så den, og den har til og med eget rom til iPad, som jeg tenker kan få en hard medfart av en førsteklassing. Perfekt! 😊

Idiotisk at 1.klassinger får iPad.

Anonymkode: b14d9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Idiotisk at 1.klassinger får iPad.

Anonymkode: b14d9...52b

Hvor vil du med den kommentaren? Du får sende den videre til de skolene som bestemmer at alle trinn skal få utdelt iPad (eller læringsbrett som de kaller det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...