Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Har bleket håret selv og det er guloransje. Prøvd med lillashampo uten mye forskjell. Vil ny runde med bleking få det hvitt? Anonymkode: 3f778...20e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 Om håret tåler en runde til så kan du prøve det. Men du må bruke bleiking og ikke lys farge Anonymkode: 67228...a6a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 Kjøp Fugde lillashampo og sitt med det en stund. Bleke det på nytt hadde jeg aldri gjort, da kam håret bli helt ødelagt. Evt ring frisør og få de til å gå over med ett skyll. Anonymkode: f4b2b...6ee
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Hvor slitt var det fra før, og hvor langt er det? Sist jeg bleket håret måtte jeg ta tre runder med bleking + en lys, kald farge før det var hvitt (hadde helt kort hår uten farge i fra før, ellers hadde det nok falt av, håret mitt tåler generelt mye). Farget det hjemme, men ikke noe jeg anbefaler om du ikke vet hva du gjør (jeg har frisørutdannelse). Veldig ulikt hvor lett hår lar seg bleke, ofte har man mer rødpigmenter enn man tror. Uansett bedre å gå til frisør, de har sterkere peroksid og kan ha i olaplex for å beskytte litt. Fudge har den kraftigste lillashampoen, men når det er gul/orange hjelper det ikke så mye, tar gulskjær. Anonymkode: 3f494...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå