Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Jeg fikk Snap av kjæresten til søskenbarnet mitt. Han tok på seg selv og stønnet. Det var skikkelig hæslig. Bør jeg si noe til han eller bare la det være? Jeg vil iallefall ikke ha flere snapper, så jeg skal slette han Anonymkode: 06cf7...0ad
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Hadde spurt han om den var feilsendt.... Er ikke sikkert den var ment på deg, prøv å gjøre han flau slik at du ikke får flere slike Anonymkode: 1bc33...684
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Hvis han ellers virker som en kjernekar hadde jeg spurt ham om den var feilsendt og egentlig beregnet på søskenbarnet ditt. Hvis han ellers virker som en sleip fyr ville jeg ha kontaktet søskenbarnet og fortalt hva han holder på med. Og i begge tilfeller ville jeg fortalt ham at han kan straffes når han sender uønskede seksualiserte bilder til andre, at det er ulovlig. Anonymkode: 14473...496
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 Jeg spurte om han hadde sendt feil. Det hadde han ikke. Han beklaget for snapen, men han var kåt 😫 Søskenbarnet mitt er på ferie sammens sin datter, så han har vel ikke fått noe på ei stund 🙈 Han fikk beskjed om å ikke sendte flere sånne snapper til mæ igjen Anonymkode: 06cf7...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Du skulle bare slått til da. Kunne fått deg en real omgang med k** Anonymkode: c41e3...cbe
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte om han hadde sendt feil. Det hadde han ikke. Han beklaget for snapen, men han var kåt 😫 Søskenbarnet mitt er på ferie sammens sin datter, så han har vel ikke fått noe på ei stund 🙈 Han fikk beskjed om å ikke sendte flere sånne snapper til mæ igjen Anonymkode: 06cf7...0ad Da ville jeg vist bilde og svaret hans til søskenbarnet ditt. Hun fortjener bedre! Anonymkode: 14473...496
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte om han hadde sendt feil. Det hadde han ikke. Han beklaget for snapen, men han var kåt 😫 Søskenbarnet mitt er på ferie sammens sin datter, så han har vel ikke fått noe på ei stund 🙈 Han fikk beskjed om å ikke sendte flere sånne snapper til mæ igjen Anonymkode: 06cf7...0ad Regner med at du viser det til søskenbarnet ditt Anonymkode: 2425b...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 Fy faen, jeg hadde skjelt han ut, og satt han kraftig på plass. Jeg hadde også sagt fra til søskenbarnet. Men nå har jeg også nulltoleranse for menn som tror at de kan vise seg frem for kvinner når de vil bare fordi de er kåt Anonymkode: bf158...519
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #9 Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du skulle bare slått til da. Kunne fått deg en real omgang med k** Anonymkode: c41e3...cbe Hadde ikke skjedd engang om både jeg og han var singel 🤢 Anonymkode: 06cf7...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #10 Skrevet 20. juli 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da ville jeg vist bilde og svaret hans til søskenbarnet ditt. Hun fortjener bedre! Anonymkode: 14473...496 Jeg hadde faktisk vurdert å anmelde ham også! Anonymkode: 14473...496
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde faktisk vurdert å anmelde ham også! Anonymkode: 14473...496 Jeg vurderer det, men har ikke bilde. Han sendte en filmsnutt og på Snap forsvinner den jo med en gang Anonymkode: 06cf7...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #12 Skrevet 20. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vurderer det, men har ikke bilde. Han sendte en filmsnutt og på Snap forsvinner den jo med en gang Anonymkode: 06cf7...0ad Men du har meldt ham etterpå og han har innrømmet meldingen. Jeg vil tro han bruker Snap veldig bevisst i håp om at bevisene forsvinner. Og du er garantert ikke den første han gjør dette med. Ta det til politiet uansett. Da har de navnet hans, og det gjør det enklere for neste som melder ham - for det kommer til å skje. Fortell sannheten til søskenbarnet ditt også, for denne mannen har ingen sperrer når han begynner å prøve seg på så nær familie også. Null respekt for ditt søskenbarn, null respekt for deg, null respekt for kvinner og lover. Anonymkode: 14473...496
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #13 Skrevet 20. juli 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du har meldt ham etterpå og han har innrømmet meldingen. Jeg vil tro han bruker Snap veldig bevisst i håp om at bevisene forsvinner. Og du er garantert ikke den første han gjør dette med. Ta det til politiet uansett. Da har de navnet hans, og det gjør det enklere for neste som melder ham - for det kommer til å skje. Fortell sannheten til søskenbarnet ditt også, for denne mannen har ingen sperrer når han begynner å prøve seg på så nær familie også. Null respekt for ditt søskenbarn, null respekt for deg, null respekt for kvinner og lover. Anonymkode: 14473...496 Helt enig. Er mest bekymret for tenåringsdatter til søskenbarnet mitt. Klarer han å kontrollere sine lyster når han er med henne. Det skremmer meg Anonymkode: 06cf7...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #14 Skrevet 20. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Er mest bekymret for tenåringsdatter til søskenbarnet mitt. Klarer han å kontrollere sine lyster når han er med henne. Det skremmer meg Anonymkode: 06cf7...0ad Huff, ja, det er ingen automatikk at han ikke også legger seg etter henne eller i hvert fall gir henne uønsket oppmerksomhet, for han har tydelig ingen sperrer når det kommer til familie. Vær forberedt på at han nok kommer til å komme med en historie til ditt søskenbarn som trolig går på at du har forsøkt å sjekke ham opp, eller lignende. Denne typen menn innrømmer ikke det de har gjort. Men stå i det, og ta det videre. Håper ditt søskenbarn har vett nok til å kvitte seg med fyren! Anonymkode: 14473...496
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #15 Skrevet 22. juli 2019 Anmeldt. Å sende runkebilder av seg selv er et overgrep. Anonymkode: 3a0b7...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå