Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Jeg sliter sånn med å finne Bh'er som passer. Klesindustrien virker å tro at alle som har noen kilo for mye automatisk har gigantiske bryster. Den eneste "normale" butikken jeg finner bh'er som har over 85/90, er kappahl. Men da ingenting under F. Tror jeg fant en i D engang, men cupen på den D'en var dobbelt så stor som D'en på 85.. Hvorfor finnes ikke 105 B eller C? Ikke alle overvektige har gedigne bryster. Endte opp med å kjøpe en sånn BH uten cup, bare stoff som en sportsbh, vet ikke hva de kalles. Men noen som har noen tips? Bh-forlenger funker ikke, for da kommer stroppene for langt ut, noe som kjennes grusomt ut i tillegg til at de sklir ned konstant. Vil helst ikke dra til dyre forretninger og betale 1000 kr for en BH. Vil så gjerne ha en normal bh som ikke er så stram at det gjør vondt. Anonymkode: 69718...d39
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Hvis du kan kjøpe på nett så har Ellos og Zalando flere. Anonymkode: 9f0c4...366
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Jeg har motsatt problem, ingen av kjedene som har bh'er som er smale nok rundt og store nok i cup. Jeg har funnet ut at det å legge 800-1000 kroner i en kvalitetsbh lønner seg. De er av god kvalitet og varer mye lengre enn de billigere, og ikke minst er komforten noe helt annet! Har på meg en slik bh nå, betalte ca. 800 kr for den for fire år siden, har store deler av tiden vasket den i vaskemaskin (selv om det ikke er anbefalt) og den er like god fremdeles. Jeg fikk et nytt liv da jeg begynte å bruke kvalitetsbh'er. Har kastet bort masse penger på bh'er som ikke passer eller som blir upassende etter få vask. Anonymkode: 610b2...3d6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har motsatt problem, ingen av kjedene som har bh'er som er smale nok rundt og store nok i cup. Jeg har funnet ut at det å legge 800-1000 kroner i en kvalitetsbh lønner seg. De er av god kvalitet og varer mye lengre enn de billigere, og ikke minst er komforten noe helt annet! Har på meg en slik bh nå, betalte ca. 800 kr for den for fire år siden, har store deler av tiden vasket den i vaskemaskin (selv om det ikke er anbefalt) og den er like god fremdeles. Jeg fikk et nytt liv da jeg begynte å bruke kvalitetsbh'er. Har kastet bort masse penger på bh'er som ikke passer eller som blir upassende etter få vask. Anonymkode: 610b2...3d6 Støtter denne. Gå til en ordentlig undertøysbutikk, ikke change og tilsvarende. Anonymkode: ca930...b20
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Støtter denne. Gå til en ordentlig undertøysbutikk, ikke change og tilsvarende. Anonymkode: ca930...b20 Har du eksempler på hva som er en ordentlig undertøysbutikk? Jeg har ingen ide om hvor man går. Anonymkode: b3144...1a1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du eksempler på hva som er en ordentlig undertøysbutikk? Jeg har ingen ide om hvor man går. Anonymkode: b3144...1a1 Det lille under på Paléet og Pikant Under på CC Vest er i hvertfall bra. Begge er i Oslo. Lykke til! Anonymkode: ca930...b20
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du eksempler på hva som er en ordentlig undertøysbutikk? Jeg har ingen ide om hvor man går. Anonymkode: b3144...1a1 Kommer litt an på hvor i landet du bor. Norge er dessverre mange steder nesten som et u-land å regne når det kommer til utvalg i bh'er. Jeg har brukt Det Lille Under på Paleet i Oslo (øverst i Karl Johan). Siden bh'ene holder så lenge så timer jeg bh-kjøp til jeg skal til Oslo. Har aldri opplevd slik service eller utvalg noen steder. De er dyktige med tilpasning, så jeg er alltid sikret god komfort på de jeg kjøper der. Hvis du først finner en modell som du vet passer deg kan du også få dem til å sende til deg om du ikke skal til Oslo. De har som mål at de alltid skal ha bh'er i butikken til alle størrelser. Anonymkode: 610b2...3d6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #8 Skrevet 19. juli 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du eksempler på hva som er en ordentlig undertøysbutikk? Jeg har ingen ide om hvor man går. Anonymkode: b3144...1a1 Jeg har fått god hjelp på Change. De målte og hjalp meg å finne riktig str. 😊 Anonymkode: 78fbc...e48
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #9 Skrevet 19. juli 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer litt an på hvor i landet du bor. Norge er dessverre mange steder nesten som et u-land å regne når det kommer til utvalg i bh'er. Jeg har brukt Det Lille Under på Paleet i Oslo (øverst i Karl Johan). Siden bh'ene holder så lenge så timer jeg bh-kjøp til jeg skal til Oslo. Har aldri opplevd slik service eller utvalg noen steder. De er dyktige med tilpasning, så jeg er alltid sikret god komfort på de jeg kjøper der. Hvis du først finner en modell som du vet passer deg kan du også få dem til å sende til deg om du ikke skal til Oslo. De har som mål at de alltid skal ha bh'er i butikken til alle størrelser. Anonymkode: 610b2...3d6 Hva er prisen på bh på det lille under? Sånn cirka? Jeg sliter også noe fryktelig med å finne god bh. Hvor ligger butikken Change? Anonymkode: 32c2d...b28
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er prisen på bh på det lille under? Sånn cirka? Jeg sliter også noe fryktelig med å finne god bh. Hvor ligger butikken Change? Anonymkode: 32c2d...b28 Kommer helt an på merke og modell. En jeg kjøpte tidligere koster 7-800 kroner. En av de med absolutt best passform (Satin). Sist jeg kjøpte en ganske enkel bh var det omtrent samme prisen. Kjøpte nylig også en noenlunde enkel en som kostet ca kr 1000, fra et merke jeg ikke hadde prøvd før. Men den var også verdt det. Suveren passform, den er behagelig på og gir en veldig fin profil på mine pupper. Skal man ha mer blonder og ev. stener på blir det straks dyrere, fra 1000 kr og oppover en god del, alt etter modell og merke. Change passer overhodet ikke til meg. Blir ubehagelige og dårlig i kvaliteten i forhold, men en venninne med helt annen bygning enn meg er fornøyd med de hun kjøper der. Jeg har kastet de jeg har kjøpt der etter kort tid, og de har vært i samme prisklasse som de jeg har kjøpt på Det Lille Under. Anonymkode: 610b2...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 Change har butikker overalt, det er en kjede. Jeg har vært veldig fornøyd med bh'ene derfra. Bare vær klar over at de har sitt eget system på størrelser, så det du får målt opp og kjøper der stemmer ikke med hva du kjøper andre steder... Her i byen har også Triumph et utsalg, mange er fornøyd med de også. Det beste med butikker som Change og Tripumph om du finner noe som passer der er at du kan følge med på nettsiden deres og kjøpe når det er salg. Det er bytte av farger osv to ganger i året der som i andre butikker og da kan du være heldig. Det beste hadde vært å finne en butikk som har bh'er fra mange leverandører, og ikke er tilknyttet et merke/kjede, men slike butikker er det ikke mange av. Hvor bor du i landet? Det er en i Grimstad også som veldig mange farter lange veier for å komme til, de er også dyktige til å måle, tilpasse og finne riktig merke og størrelse. Anonymkode: 27388...7e4
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #12 Skrevet 20. juli 2019 Jeg kjøper kvalitetsbh’er på salget i januar og på sommeren. Da blir det overkommelig! Anonymkode: 288c8...6da
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #13 Skrevet 20. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg sliter sånn med å finne Bh'er som passer. Klesindustrien virker å tro at alle som har noen kilo for mye automatisk har gigantiske bryster. Den eneste "normale" butikken jeg finner bh'er som har over 85/90, er kappahl. Men da ingenting under F. Tror jeg fant en i D engang, men cupen på den D'en var dobbelt så stor som D'en på 85.. Hvorfor finnes ikke 105 B eller C? Ikke alle overvektige har gedigne bryster. Endte opp med å kjøpe en sånn BH uten cup, bare stoff som en sportsbh, vet ikke hva de kalles. Men noen som har noen tips? Bh-forlenger funker ikke, for da kommer stroppene for langt ut, noe som kjennes grusomt ut i tillegg til at de sklir ned konstant. Vil helst ikke dra til dyre forretninger og betale 1000 kr for en BH. Vil så gjerne ha en normal bh som ikke er så stram at det gjør vondt. Anonymkode: 69718...d39 Altså, hva med å slanke seg litt da? Kan vel ikke forvente at klesindustrien skal lage klær til alle str utenom normalen? 105 er jo svært! Anonymkode: 8b29e...f42
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #14 Skrevet 20. juli 2019 Jeg kjøper bher på nett fra Bravissimo.co.uk. Mange av merkene føres også av andre butikker (Change har feks både Fantasie og Freya, samme har zalando. Jeg er veldig fornøyd med Fantasie). Skal du en tur til Storbritannia er Bravissimo-butikkene vel verdt en tur! Bra utvalg og fantastisk god service! De har også ganske bra veiledningstjeneste på nett Aldri hatt noe problemer med å kjøpe/returnere på nett heller. Litt dyrere blir det jo, men når bhene varer i årevis og de faktisk er gode blir det mer økonomisk (og komfortabelt!) på sikt. For meg var bhene derfra som en åpenbaring, og jeg deler nesten livet mitt inn i før og etter 😛 Anonymkode: 1accf...f3b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #15 Skrevet 20. juli 2019 Har en bh fra change og er ikke fornøyd da spilene klemmer. Kjøper meg nye bh i London. Vært fornøyd med alle. Noen fra mark and spencer og noen fra primark. Anonymkode: 6d668...8cf
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #16 Skrevet 20. juli 2019 Jeg kjøper på change. God hjelp hver gang🤗 Anonymkode: a7bf0...5e3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #17 Skrevet 20. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, hva med å slanke seg litt da? Kan vel ikke forvente at klesindustrien skal lage klær til alle str utenom normalen? 105 er jo svært! Anonymkode: 8b29e...f42 Alle burde vel være i størrelse 38 Anonymkode: 9f0c4...366
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #18 Skrevet 20. juli 2019 Kapp ahl, lindex, sparkjøp og ikke minst undertøysforretninger. Anonymkode: 7bf71...147
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #19 Skrevet 20. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Change har butikker overalt, det er en kjede. Jeg har vært veldig fornøyd med bh'ene derfra. Bare vær klar over at de har sitt eget system på størrelser, så det du får målt opp og kjøper der stemmer ikke med hva du kjøper andre steder... Her i byen har også Triumph et utsalg, mange er fornøyd med de også. Det beste med butikker som Change og Tripumph om du finner noe som passer der er at du kan følge med på nettsiden deres og kjøpe når det er salg. Det er bytte av farger osv to ganger i året der som i andre butikker og da kan du være heldig. Det beste hadde vært å finne en butikk som har bh'er fra mange leverandører, og ikke er tilknyttet et merke/kjede, men slike butikker er det ikke mange av. Hvor bor du i landet? Det er en i Grimstad også som veldig mange farter lange veier for å komme til, de er også dyktige til å måle, tilpasse og finne riktig merke og størrelse. Anonymkode: 27388...7e4 Er fra Bergen. Anonymkode: b3144...1a1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #20 Skrevet 20. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er fra Bergen. Anonymkode: b3144...1a1 I Bergen er det ihvertfall Change, også har vel Netty butikk der. Ville absolutt gått og fått målt opp, testet litt, fått noen gode råd osv. Du trenger egentlig bare kjøpe en bh, også kan du klare deg selv etterpå ved å følge med på nett osv. Akkurat nå er det sommersalg på change og du får en bh til ca 500 kr. De har en målekalkulator også så du kan måle deg selv og bestille hjem, men det er virkelig gull å få personlig hjelp til å finne riktig størrelse og fasong altså. Anonymkode: 27388...7e4
ulenissen Skrevet 20. juli 2019 #21 Skrevet 20. juli 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er fra Bergen. Anonymkode: b3144...1a1 Da tar du deg en tur på Netty eller Change. Netty er dyrere men har best utvalg og kvalitet.
ulenissen Skrevet 20. juli 2019 #22 Skrevet 20. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, hva med å slanke seg litt da? Kan vel ikke forvente at klesindustrien skal lage klær til alle str utenom normalen? 105 er jo svært! Anonymkode: 8b29e...f42 Og hva bør jeg gjøre da som bruker 75h?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #23 Skrevet 20. juli 2019 Du kan måle og finne riktig størrelse selv. Her f.eks. https://www.underverker.no/pages/bhkalkulator?gclid=CjwKCAjw98rpBRAuEiwALmo-ynDl8r6WpwiYR1MADojQcvSMUsV_g-ZLtLM4bAYxNLo7-1O2z_IgoRoCErwQAvD_BwE Jeg har vært fornøyd med undertøy kjøpt på denne nettbutikken, ved hjelp av bh-kalkulatoren. Men aller best liker jeg fysiske butikker, f.eks. Change. Da går jeg i butikken, får hjelp til å ta mål, og prøver deretter bh-er i riktig størrelse til jeg finner de modellene som passer meg best. Ikke alle modeller i min størrelse passer meg, så prøv og feil er eneste måte å finne den rette. Anonymkode: 2de3b...f99
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2019 #24 Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, ulenissen skrev: Da tar du deg en tur på Netty eller Change. Netty er dyrere men har best utvalg og kvalitet. Change har jeg ikke vært borti. Netty har jeg prøvd, ved flere anledninger, og har aldri vært fornøyd. Har da kjøpt det de har anbefalt, men ikke klart å gå med det Anonymkode: b3144...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå