Gå til innhold

Kan han mistolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en hyggelig mann på byn å vi har forsatt å holde kontakten på meldinger ettersom vi bor i samme lille bygd. Idag møtte jeg han for første gang edru å vi hadde det kjekt sammen :) Men tror ikke det er en person jeg kommer til å like bedre enn som en venn. Han har snakket om at han syns det er hyggelig å bli kjent med flere her vi bor å finne på ting sammen. Nå har vi snakket om å møtes igjen å kanskje spise pizza å se på film hos meg. Det høres veldig hyggelig ut men kan han mistolke at jeg innviterer han hjem her? Å hvordan sier jeg eventuelt på en fin måte at jeg ikke er ute etter sex? 

Anonymkode: 072d3...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke har hatt en tydelig flørtende tone så ville jeg snakket med ham når han kommer til deg. Hvis dere har flørtet ville jeg snakket med ham på forhånd.

Meget mulig han blir skuffet og kutter deg ut hvis han egentlig er mer interessert, men bedre å finne det ut nå enn senere.

Jeg har troen på å si ting rett ut, fortelle at du liker ham og veldig gjerne vil ha ham som en venn, men at du ikke er ute etter noe mer med ham, kun vennskap.

Anonymkode: 4755f...1bc

Skrevet

Tok det bare opp med han jeg,han sa at det var helt greit :) Så blir pizza og filmkveld :)

Anonymkode: e4fe8...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...