Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Var nettopp hos legevakten med min sønn da han har fått betennelse i penis pga trang forhud. Legen renset penisen med natriumklorid. Men det jeg i ettertid lurer på er om min sønn kommer til å få infeksjon i urinveiene pga legen skylte rommet under forhuden med masse natriumklorid?? Han sa at noe av det kommer sikkert inn i urinrøret og ba derfor sønnen min om å tisse, for å få det ut igjen. Anonymkode: cdbd2...e65
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Det skal mye til før gutter får UVI siden de har så langt urinrør. Bare gi han litt vann så han får skylt systemet 😊 Anonymkode: eb7e2...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Jeg har en sønn som har hatt mange urinveisinfeksjoner pga for trang forhud. Saltvann med sånn medisinsprøyte fungerer fint som rensemiddel hvis du ikke kan dra forhuden tilbake og vaske. Systemet skal være selvrensende, men noen ganger går det ikke helt. Anonymkode: 79ffd...c39
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en sønn som har hatt mange urinveisinfeksjoner pga for trang forhud. Saltvann med sånn medisinsprøyte fungerer fint som rensemiddel hvis du ikke kan dra forhuden tilbake og vaske. Systemet skal være selvrensende, men noen ganger går det ikke helt. Anonymkode: 79ffd...c39 Ja legen renset det med saltvann og medisinsprøyte. Men synes han sprøytet inn så mye saltvann. Brukte stor, tykk sprøyte . Inneholder de 50ml? Det er bare den biten jeg bekymrer meg litt for... Takk for svar. Anonymkode: cdbd2...e65
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Når vi blæreskyller pasienter som har innlagt kateter bruker i saltvann (NaCl) Anonymkode: 6241e...647
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 Dette vet du sikkert, men er stor mulighet for at han må operere når han blir litt eldre. Ikke omskjæres helt, men å fjerne den trange forhuden om den ikke går seg til. Går nok bra skal du se🙂 Anonymkode: ee8bb...3de
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #8 Skrevet 19. juli 2019 Herregud. Slutt å fikle med kjønnsorganene til barna deres, så ordner dette seg av seg selv. Anonymkode: dc4f2...6bb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #9 Skrevet 19. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud. Slutt å fikle med kjønnsorganene til barna deres, så ordner dette seg av seg selv. Anonymkode: dc4f2...6bb Hvor dum kan man bli? Anonymkode: f30e6...69a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud. Slutt å fikle med kjønnsorganene til barna deres, så ordner dette seg av seg selv. Anonymkode: dc4f2...6bb Ja du har så rett. Dette ordnet jo seg selv med betennelse, rød og hoven penis. Legen renset den i går, jeg gjentok dette idag og hevelsen har gått ned, penis mindre rød. Sønnen er allerede glad og har null smerter. Igjen, takk for alle svar Anonymkode: cdbd2...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå