Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg vet om flere som har vært svært overvektige, som har gått ned veldig mange kg ved hjelp av lavkarbo ( mellom 15 og 20 kg) Når har en bekjent av meg blitt anbefalt å prøve lavkarbo fordi hun har så ustabilt blodsukker. Hun har diabetes og er normalvektig men, vil ikke det føre til at hun risikere å bli undervektig, eller er det slik at det store vekt tapet ved lavkarbo kun skjer hvis du er overvektig. Anonymkode: cf5f6...b7f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Ja, det er svært sjelden en normalvektig går ned noe særlig på lk. De som er overvektige og går ned stopper vanligvis automatisk når de når normalvekt. Anonymkode: e3c0c...050
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Jeg ville absolutt prøvd meg på lavkarbo om jeg var din venninne. Hun kan jo unne seg noe flere karbohydrater, trenger ikke holde seg under 25 karbohydrater til dagen som er streng lavkarbo. Så kan de karbohydratene komme fra grønnsaker og bær. Anonymkode: f0976...547
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Lavkarbo er ikke sunt for noen Anonymkode: 5f2ff...82c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lavkarbo er ikke sunt for noen Anonymkode: 5f2ff...82c Hvorfor er ikke et sukkerfritt kosthold sunt? Lavkarbo fins i mange varianter, trenger ikke være fullt av fett eller fritt for langsomme karbohydrater. Anonymkode: 1adfa...616
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Lavkarbo er jo glitrende for folk med diabetes. Mange som har stor helsegevinst av slik kost. Anonymkode: 5b4be...99b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er ikke et sukkerfritt kosthold sunt? Lavkarbo fins i mange varianter, trenger ikke være fullt av fett eller fritt for langsomme karbohydrater. Anonymkode: 1adfa...616 Variert kosthold er det beste. Folk driter tusenlapper på folks ønske om å slanke seg og spise sunt. Anonymkode: 5f2ff...82c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Variert kosthold er det beste. Folk driter tusenlapper på folks ønske om å slanke seg og spise sunt. Anonymkode: 5f2ff...82c Det er jo ikke noe problem å spise variert på vanlig lavkarbo Anonymkode: fe0ed...be0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Variert kosthold er det beste. Folk driter tusenlapper på folks ønske om å slanke seg og spise sunt. Anonymkode: 5f2ff...82c Hvorfor uttaler du deg om ting du tydeligvis ikke vet noe som helst om? Jeg har levd på lavkarbo i ca. 15 år nå. Spiste det som ble ansett å være sunt før det også, men la om pga. helsen (ikke vekt eller diabetes). Har aldri spist så variert og sunt som etter jeg la om til lavkarbo! Masse grønnsaker, rent kjøtt eller fisk, sunt fett, bær og litt frukt. Lavkarbo gir et stabilt blodsukker, noe som ikke bare hjelper på vekt, men også er avgjørende for de med diabetes og for alle andre med ulike betennelsessykdommer. Anonymkode: 773b6...2c2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke noe problem å spise variert på vanlig lavkarbo Anonymkode: fe0ed...be0 Neida. Men mye næringsrik og sunn mat man må droppe. Klarer ikke folkeleg er å spise sunt uten en diett folk lager til de? Anonymkode: 5f2ff...82c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neida. Men mye næringsrik og sunn mat man må droppe. Klarer ikke folkeleg er å spise sunt uten en diett folk lager til de? Anonymkode: 5f2ff...82c Hva slags sunn og næringsrik mat mener du at man må droppe? Anonymkode: fe0ed...be0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2019 #12 Skrevet 19. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida. Men mye næringsrik og sunn mat man må droppe. Klarer ikke folkeleg er å spise sunt uten en diett folk lager til de? Anonymkode: 5f2ff...82c Diabetes er en sykdom, og symptomene kan bedres ved riktig kosthold. Kroppen med diabetes TÅLER ikke mye karbohydrater. Ville du sagt dette til en med cøliaki? Anonymkode: 5b4be...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå