Gå til innhold

Trenger råd fra noen med erfaring?Plis😔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 Jeg trenger virkelig noen gode råd fra dere der ute! Jeg har (hadde) truffet drømmemannen min for en del måneder siden. Verdens beste mann på alle måter og følte meg glad, lykkelig og forelsket. Ble uplanlagt gravid for 2 måneder siden. Følte meg først glad(da jeg ønsket meg flere barn) og såg bare på dette som rein lykke. Men over natta var det som det snudde. Vet ikke om det er hormoner som plager meg nå, men nå er det så mye med kjæresten min som irriterer meg. Jeg vil ikke bli tatt på, ingen kos, irritabel osv. Kan nevne at jeg også har sluttet å røyke, så muligens ekstra irritabel ja🙈Men er livredd nå for at drømmemannen min ikke er den rette, siden jeg overhodet ikke vil ha nærhet. Enkelte dager får jeg slik panikk  at jeg vurderer abort. Vær så snill og hjelp noen. Er det vanlig å føle det slik ovenfor mann i første trimester? Er det hormoner som tuller med hodet mitt? Setter utrolig pris på svar...Hilsen frustrert😔

Anonymkode: d67c4...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke unormalt. Kroppen er i en ekstrem fase med hormoner i spinn. Jeg har også mistet full kontroll på meg selv,og holdt på å ta det bort selv-endre i MA. Men dog ville jeg tatt kontakt med jordmor som kan hjelpe deg å sortert tankene og snakk med mannen din. Det er veldig viktig. 

Håper du klare å finne ut av det og gi opp☺️

Anonymkode: 4f918...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke unormalt. Kroppen er i en ekstrem fase med hormoner i spinn. Jeg har også mistet full kontroll på meg selv,og holdt på å ta det bort selv-endre i MA. Men dog ville jeg tatt kontakt med jordmor som kan hjelpe deg å sortert tankene og snakk med mannen din. Det er veldig viktig. 

Håper du klare å finne ut av det og gi opp☺️

Anonymkode: 4f918...412

Altså IKKE GI OPP,skulle det stå! 

Anonymkode: 4f918...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke unormalt. Kroppen er i en ekstrem fase med hormoner i spinn. Jeg har også mistet full kontroll på meg selv,og holdt på å ta det bort selv-endre i MA. Men dog ville jeg tatt kontakt med jordmor som kan hjelpe deg å sortert tankene og snakk med mannen din. Det er veldig viktig. 

Håper du klare å finne ut av det og gi opp☺️

Anonymkode: 4f918...412

Takk for svar. Føler meg helt koko og ustabil som veksler fra det ene til det andre for hver dag. Og at følelser for barnefar plutselig er helt flat. Er livredd for å slite psykisk med en abort i ettertid og at det er hormoner og frykt som styrer meg. Huff...

Anonymkode: d67c4...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mitt andre svangerskap og har ikke hatt behov for fysisk kontakt i det forrige eller dette.. så det er nok normalt. Det er hormonene som herjer i kroppen og kan få oss til å tvile på det meste, men det går seg som regel til😊

Anonymkode: 26124...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i mitt andre svangerskap og har ikke hatt behov for fysisk kontakt i det forrige eller dette.. så det er nok normalt. Det er hormonene som herjer i kroppen og kan få oss til å tvile på det meste, men det går seg som regel til😊

Anonymkode: 26124...3e7

Tusen takk for svar😊Setter kjempepris på det. Det ideelle er selvsagt ikke å bli så fort gravid i et nytt forhold. Har en datter fra før på 7 år og ønsker meg virkelig flere barn. Og jeg blir 35🙈 Og mannen er fantastisk, men panikken for at følelser plutselig kan snu så fort skremmer meg. Vil ikke ende opp som alenemor igjen. Så tror og håper for Guds skyld det er hormoner som tuller med meg ☠️

Anonymkode: d67c4...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...