Gå til innhold

imorgen drar vi til danmark :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg masse, har ikke vert der siden jeg var 16-17 år :) Blir med barnet mitt, besteforeldre og bror,svigerinne og tantebarn :)

Kommer godt til overs alle sammen :)

Så skal jeg hjem og 2 dager senere begynner jeg på jobb, synes det har gått så fort 😕 barnet skal ha en uke til med besteforeldrene på hytta :)

Hva skal dere gjøre resten av ferien da?

Anonymkode: 2d911...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal en tur til Sverige i august.

Her har de to yngste endelig blitt over 140 cm så de vil til Liseberg for å kjøre Helix :)

Anonymkode: 89aa8...329

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Skal en tur til Sverige i august.

Her har de to yngste endelig blitt over 140 cm så de vil til Liseberg for å kjøre Helix :)

så gøy :) vet du hvor mye en på 125 kan kjøre? vi tenkte og ta en tur før skolestart :) min er 6,5 år,men er vel høyden som avgjør?

Skrevet

Er i Frankrike på rivieraen, skal videre til Italia i morgen, deilig med ferie 🌴🏊🏻‍♀️🏄‍♀️🏝🏖🌴

Anonymkode: ba3cb...cbc

Skrevet

Vi drar til Kreta i dag og blir der en uke. Så er det jobb frem til jul. Grøss! Jeg elsker ferie sammen med familien!

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så gøy :) vet du hvor mye en på 125 kan kjøre? vi tenkte og ta en tur før skolestart :) min er 6,5 år,men er vel høyden som avgjør?

Vi har vært der ca annenhvert år siden ungene var små, og det er mye å kjøre også for barn. De har en egen avdeling med barnekaruseller pluss at det er litt rundt omkring han kan kjøre. Ungene elsker å være der.

På nettsiden kan du legge inn høyden og se hvilke attraksjoner som kommer opp:

https://www.liseberg.se/attraktioner/?filter=sommar&height=129&view=grid

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg masse, har ikke vert der siden jeg var 16-17 år :) Blir med barnet mitt, besteforeldre og bror,svigerinne og tantebarn :)

Kommer godt til overs alle sammen :)

Så skal jeg hjem og 2 dager senere begynner jeg på jobb, synes det har gått så fort 😕 barnet skal ha en uke til med besteforeldrene på hytta :)

Hva skal dere gjøre resten av ferien da?

«Kommer godt til overs alle sammen» - Hva i all verden mener du med det??

Anonymkode: c2e8a...453

Skrevet

Vi kom akkurat hjem etter en uke i båten, ammen med 3 vennepar+barn.

skal ha hjemmehelg og vaske klær og hus+ jobb på lørdag. 

Til uka drar vi på hytta noen dager os så tar vi en noen dager i Danmark før skolen starter igjen👌 

Ferie er nydelig😍

Skrevet

Jeg har en uke til med barna nå og så skal jeg hjem og jobbe mens de skal til faren sin.

Anonymkode: c765b...e30

Skrevet

Har allerede vært i Danmark og kommet hjem igjen.

Resten av tiden til jeg skal tilbake på jobb skal tilbringes i sengen foran NetFlix

Anonymkode: a1e4c...658

Skrevet

Vi var én  uke på ved Hardangervidda. Beste ferien jeg har hatt på mange år. Stille og rolig.  Barna klatret i trær og elsket å gå turer i fjellet 😊

Anonymkode: 12c16...814

Skrevet

Nå drar vi en langhelg på campingferie,(campinghytte.) Så er det noen dager hjemme, før vi drar til Kristiansand og dyreparken. Har vært på en ukes camping tidligere i sommer og.

Anonymkode: e29a9...8f5

Skrevet

Blir hjemme ei ukes tid, ble plutseleg begravelse i morra og ungen vil helst være hjemme. Så drar han en uke til pappaen, hvorpå jeg skal male de siste rommene i leiligheten vår. 

Anonymkode: 14786...913

Skrevet

Blir Danmark om noen dager, har leid hus. Skal være der i litt over 14 dager. Så blir det turer rundt om der vi bor, hytte og telt. 

Anonymkode: bc980...6ac

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Vi har vært der ca annenhvert år siden ungene var små, og det er mye å kjøre også for barn. De har en egen avdeling med barnekaruseller pluss at det er litt rundt omkring han kan kjøre. Ungene elsker å være der.

På nettsiden kan du legge inn høyden og se hvilke attraksjoner som kommer opp:

https://www.liseberg.se/attraktioner/?filter=sommar&height=129&view=grid

takk for linken:)

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Er i Frankrike på rivieraen, skal videre til Italia i morgen, deilig med ferie 🌴🏊🏻‍♀️🏄‍♀️🏝🏖🌴

Anonymkode: ba3cb...cbc

åå Italia er fantastisk ❤️

Skrevet
4 hours ago, tante grusom master of law said:

Vi drar til Kreta i dag og blir der en uke. Så er det jobb frem til jul. Grøss! Jeg elsker ferie sammen med familien!

så deilig :) Ja ikke sant, sommerferien går altfor fort 😕

Skrevet
3 hours ago, skinnfilla said:

Vi kom akkurat hjem etter en uke i båten, ammen med 3 vennepar+barn.

skal ha hjemmehelg og vaske klær og hus+ jobb på lørdag. 

Til uka drar vi på hytta noen dager os så tar vi en noen dager i Danmark før skolen starter igjen👌 

Ferie er nydelig😍

herlig :)  båt tur høres deilig ut :) Hytta er sikkert også bra

ja det er fantastisk ❤️

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Har allerede vært i Danmark og kommet hjem igjen.

Resten av tiden til jeg skal tilbake på jobb skal tilbringes i sengen foran NetFlix

Anonymkode: a1e4c...658

herlig med Netflix også :)

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Vi var én  uke på ved Hardangervidda. Beste ferien jeg har hatt på mange år. Stille og rolig.  Barna klatret i trær og elsket å gå turer i fjellet 😊

Anonymkode: 12c16...814

hørtes deilig ut :)

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Nå drar vi en langhelg på campingferie,(campinghytte.) Så er det noen dager hjemme, før vi drar til Kristiansand og dyreparken. Har vært på en ukes camping tidligere i sommer og.

Anonymkode: e29a9...8f5

camping livet høres gøy ut :) tror vi skal teste det neste år

Skrevet

Jeg har en arbeidsdag igjen, så er vi klare for tre uker i Spania. Gleder meg vilt!

Anonymkode: c849c...46e

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har en arbeidsdag igjen, så er vi klare for tre uker i Spania. Gleder meg vilt!

Anonymkode: c849c...46e

høres deilig ut :) skal til spania neste år

Skrevet

Danmark i morgen her også. En uke. Så blir det en uke i syden i september/oktober. 

Anonymkode: ac708...c2d

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Kommer godt til overs alle sammen» - Hva i all verden mener du med det??

Anonymkode: c2e8a...453

Det er bare BW/Love85 brukeren. Hun er litt pussig 

Anonymkode: f56f3...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...