GÃ¥ til innhold

Hva pakker dere til en uke i syden med to barn ?😅


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De er 3 og 8 år😇 

pakketips ønskes til uerfaren reisemamma😆

Anonymkode: b5e88...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lite som mulig. Kjoler er best hvis jente. T skjorter og shorts hvis gutt. Tynne og lette stoffer. Ett skift per dag. Skyller opp noe hvis nødvendig. Kun sandaler. Bukser og gensere er unødvendig. Gode badehåndklær. Caps eller solhatt. Eventuelt uv-trøye til treårigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva reiser man i på fly?😅 vi kommer rundt kl 12 med fly, så er vel ganske varmt..

Anonymkode: b5e88...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva reiser man i på fly?😅 vi kommer rundt kl 12 med fly, så er vel ganske varmt..

Anonymkode: b5e88...622

Vi pleier å reise i shorts pg tskjorte, men har alltid med en genser til å bruke på flyet. Ofte er det ganske kjølig på flyet pga ventilasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er 3 og 8 år😇 

pakketips ønskes til uerfaren reisemamma😆

Anonymkode: b5e88...622

Ett skift per dag, pluss noen ekstra singleter/tskjorter. De blir ofte ekstra skittne på ferie synes jeg, og det er greit å kunne ta på en ren overdel når man skal ut og spise på kvelden. 

Ellers solkrem, badetøy, badesko, reiseapotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst mulig. Bruker aldri så mye som jeg har med meg. Pakk med hver sin sekk til barna som de kan ha med på flyet. Ville hatt ett klesskift opp i den sekken også tilfelle søl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter er veldig greie sånn, har de noen lette sommerkjoler kan de ha med en lang tights i tilfelle det blir en kjølig kveld. De kan også ha en tighst på flyet om det er kaldt der som de bare drar av seg når dere kommer frem.

Ikke gidd å ta med gensere, ta med en liten jakke til hver, en collegejakke e.l. Blir antagelig ikke brukt, men kan slenges utenpå en t-skjorte/kjole om nødvendig.

Jeg ville tatt med et skift til hver dag, lette sommerklær som ikke tar så mye plass også hadde jeg tatt med biotex til håndvask så jeg kunne skylt opp en t-skjorte eller to om det ble nødvendig.

Anonymkode: 6b776...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt slike tynne håndklær i Bergen på butikk ? Sånne som blir veldig små pakket sammen 😇

Anonymkode: b5e88...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...