Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Er det normalt? Det er ikke vondt, fikk de for 14 dager siden og trapper ennå opp på tiden jeg bruker de. Det er spesiallinser til noen tusen som hjelpemiddelsentralen betaler for, de er større i omkrets enn normalt, og jeg tror de er litt tykkere enn normalt. Kan ikke ha annen type. Anonymkode: baf39...2e7
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Høres ikke normalt ut. Jeg merker aldri mine annet enn hvis jeg er veldig trøtt og har hatt dem på mer enn er halvt døgn eller har sovet eller badet/dusjet med dem. Anonymkode: 4067c...0c3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Det er ikke normalt med vanlige linser, men mulig det er det beste du kan bruke. Ta kontakt med optikeren som har tilpasset linsene og spør. Anonymkode: d67a5...a28
Pigalopp:-) Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Jeg kjente mine linser hele tiden og sluttet å bruke etter noen måneder.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Man skal ikke kjenne at man har linser. Jeg har brukt det i snart 20 år, og kjenner de kun hvis jeg er trøtt eller hvis jeg sitter foran en vifte eller lignende (tørr luft inn på øynene). Anonymkode: d1b3a...afb
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Jeg kjenner mine hvis øynene blir tørre. Har du prøvd comfort-dråper? Anonymkode: d5c54...685
Tipp topp Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Det er grunnen til at jeg ikke bruker linser, men briller.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Jeg fikk aldri til å bruke linser, prøvde i noen måneder, men måtte ha hjelp både til å ta de på og av, var ikke så enkelt, da ingen i nær familie bruker linser, kun venninner. Anonymkode: e3478...660
Durni Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det normalt? Det er ikke vondt, fikk de for 14 dager siden og trapper ennå opp på tiden jeg bruker de. Det er spesiallinser til noen tusen som hjelpemiddelsentralen betaler for, de er større i omkrets enn normalt, og jeg tror de er litt tykkere enn normalt. Kan ikke ha annen type. Anonymkode: baf39...2e7 Jeg opplevde det. Alle sa at nei, sånn skal det ikke være. Måtte bare kutte ut til slutt, for det var så ubehagelig. Optiker hos brilleland forstod ikke. Men hos min nye optiker hos Synsam, fikk jeg forklart at det ikke var så rart at det ikke fungerte. Har lav styrke (to ulike), og skjeve hornhinnen og trenger progressive briller.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #10 Skrevet 22. juli 2019 Takk for alle svar! Dette er som sagt spesiallinser og jeg kan ikke ha andre. Men jeg skal nevne det, jeg skal på kontoll om en mnd. Anonymkode: baf39...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå