Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Jeg hørte nettopp at en arbeidskollega av meg har en syk mann. Hun har ikke fortalt det til meg selv. Han er vist alvorlig syk. Jeg er usikker på om jeg skal si noe til henne. Men tenker at siden hun ikke har sagt noe, så vil hun sikkert ikke snakke om det. Hun hadde fortalt det til hun som hun jobber tettest med, og da hadde hun begynt å gråte. Så kanskje hun ikke vil snakke om det på jobb pga at hun vil ikke gråte. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 70ada...f52
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Jeg tror jeg ville forsøkt å snakke med henne utenom jobben. Kanskje tatt en tur innom henne med en blomster og bare si at du har fortstått at de har noen tøffe utfordringer, men at hun skal vite at du tenker på henne. Og jeg ville tilbydt henne hjelp om det var noe jeg kunne gjøre for dem. Ellers går det kanskje an å snakke med henne rett etter jobb en dag, ta en telefon til henne eller skrive et hyggelig kort som du kan gi henne en dag etter jobb. Anonymkode: e195b...3a3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hørte nettopp at en arbeidskollega av meg har en syk mann. Hun har ikke fortalt det til meg selv. Han er vist alvorlig syk. Jeg er usikker på om jeg skal si noe til henne. Men tenker at siden hun ikke har sagt noe, så vil hun sikkert ikke snakke om det. Hun hadde fortalt det til hun som hun jobber tettest med, og da hadde hun begynt å gråte. Så kanskje hun ikke vil snakke om det på jobb pga at hun vil ikke gråte. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 70ada...f52 Ikke si noe. Hadde hun ønsket at andre skulle vite det, så hadde hun fortalt det. Tenker det er rimelig dårlig stil av denne arbeidskollegaen å dele en såpass privat opplysning uten samtykke. Hold det for deg selv, og ikke del det videre. Hun forteller det selv når hun er klar for det. Anonymkode: 26dd7...e70
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Er det ikke her dere skal hyle opp om sladrekjærringer som prater til andre om personlige ting som blir spredt? Anonymkode: 6a098...26c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke si noe. Hadde hun ønsket at andre skulle vite det, så hadde hun fortalt det. Tenker det er rimelig dårlig stil av denne arbeidskollegaen å dele en såpass privat opplysning uten samtykke. Hold det for deg selv, og ikke del det videre. Hun forteller det selv når hun er klar for det. Anonymkode: 26dd7...e70 Dette. Gå for all del ikke hjem til henne som anonym 3a3 anbefaler Anonymkode: 4dba8...afe
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Jeg regner med at jobben er fristedet hennes, det er sykdom hjemme og mye alvor, på jobb kan hun bare være seg selv og jobbe med sitt. Greit at den hun jobber nærmest med vet om det, tøffe dager på hjemmefronten kan vise seg også i arbeidsdagen, men dere andre på jobb trenger ikke vite noe og trenger ihvertfall ikke blande dere når hun selv ikke har sagt noe. Anonymkode: 5e190...017
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg regner med at jobben er fristedet hennes, det er sykdom hjemme og mye alvor, på jobb kan hun bare være seg selv og jobbe med sitt. Greit at den hun jobber nærmest med vet om det, tøffe dager på hjemmefronten kan vise seg også i arbeidsdagen, men dere andre på jobb trenger ikke vite noe og trenger ihvertfall ikke blande dere når hun selv ikke har sagt noe. Anonymkode: 5e190...017 What she Said ☝️ Anonymkode: 5a0bb...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå