Gå til innhold

Hva har man oppi goodie bags?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha et lite og intimt 30 årslag med mine nærmeste venner og tenker å gi dem goodie bags med et personlig kort og bilde av oss. Men hva mer skal jeg ha oppi? Hva ville du lagt oppi?

Anonymkode: d0a06...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min oppriktige mening er at en slik pose er helt unødvendig. Nok med en koselig bursdag og en invitasjon :)

Anonymkode: 45417...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min oppriktige mening er at en slik pose er helt unødvendig. Nok med en koselig bursdag og en invitasjon :)

Anonymkode: 45417...a64

Jeg hadde blitt kjempe glad for en sånn pose. Gå på apoteket eller spar kjøp å kjøp sånne mini body lotion.  Sjokolade og neglelakk 👍😅

Anonymkode: 308f9...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så takker jeg pent for sånne gaver, spiser eventuell sjokolade og kaster resten i første søppelkasse. Jeg er helt uinteressert i bilder av venner, sminke og annet dill som folk putter i sånne poser. Legg heller pengene i god mat, vin, musikk ol på festen.

Anonymkode: 479ec...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min oppriktige mening er at en slik pose er helt unødvendig. Nok med en koselig bursdag og en invitasjon :)

Anonymkode: 45417...a64

Ang. de bildene - lag heller bordkort for hvor de enkelte skal sitte med et bilde av deg og den personen, så kan de som vil ta med seg bildet hjem.

Anonymkode: 45417...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig så takker jeg pent for sånne gaver, spiser eventuell sjokolade og kaster resten i første søppelkasse. Jeg er helt uinteressert i bilder av venner, sminke og annet dill som folk putter i sånne poser. Legg heller pengene i god mat, vin, musikk ol på festen.

Anonymkode: 479ec...c61

Det står ikke om penger på 30 års dagen min. Jeg har nok av penger så god mat, vin og musikk vil det bli uansett.

Goodie bags blir det, det har jeg bestemt, så det er ikke et spørsmål om jeg skal ha disse posene eller ikke. Lurer på hva jeg skal ha oppi og hva du ville satt pris på å få i en goodie bag😊 De tar seg tross alt tid til å komme og feire meg, må skaffe seg barnevakter osv. pluss at de bruker penger på gave. Så for min del skulle det bare mangle!

HI

Anonymkode: d0a06...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min oppriktige mening er at en slik pose er helt unødvendig. Nok med en koselig bursdag og en invitasjon :)

Anonymkode: 45417...a64

Men om du hadde fått det uavhengig av din mening, hva hadde du likt å fått oppi?

Anonymkode: d0a06...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står ikke om penger på 30 års dagen min. Jeg har nok av penger så god mat, vin og musikk vil det bli uansett.

Goodie bags blir det, det har jeg bestemt, så det er ikke et spørsmål om jeg skal ha disse posene eller ikke. Lurer på hva jeg skal ha oppi og hva du ville satt pris på å få i en goodie bag😊 De tar seg tross alt tid til å komme og feire meg, må skaffe seg barnevakter osv. pluss at de bruker penger på gave. Så for min del skulle det bare mangle!

HI

Anonymkode: d0a06...006

Hvis du gjerne vil lage en pose liker jeg som du ser sjokolade. Helst en plate vanlig freia melkesjokolade.

Anonymkode: 479ec...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt noen lekre konfektbiter, en liten håndkrem (f.eks Crabtree& Evelyn sine småtuber), en pose med salte nøtter eller annet snacks og hjemmestrikka sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, gjerne noe litt flottere enn de matbutikksjokoladene man selv kjøper hele tiden.

Anonymkode: c9c89...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks, f. Eks god sjokolade, eller nøtteblanding, yogurtnøtter el.l.  Kjøp løsvekt og pakk inn i celofan-kremmerhus, så ser det fint ut. 

Noe egenpleie, f.eks. ansiktsmaske, hårkur, håndkrem, leppepomade, neglelakk i en kul farge. (Produkter i liten forpakning). 

God te, kanskje med en kul kopp.

Noen ord om hva du setter pris på ved hver enkelt av venninnene dine, på et fint kort sammen med bilde av dere. 

Jeg tar som regel heller ikke vare på kort og bilder, men jeg synes det er veldig hyggelig å få likevel! Og det hender jeg tar bilde av bildet før jeg kaster det. Koselige minner! Og det andre du putter oppi goodie-bagen setter jeg pris på om er noe som kan spises, drikkes eller brukes opp. 💛

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin feiring!

Anonymkode: c2382...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sjokolade og snacks til sent på kvelden, en flaske cola til dagen derpå og slippers til å ta på når de høye hælene går av og man entrer dansegulvet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men om du hadde fått det uavhengig av din mening, hva hadde du likt å fått oppi?

Anonymkode: d0a06...006

Helt oppriktig - aner ikke. Eneste jeg kan komme på er noe bedre mørk sjokolade.

Jeg synes slike poser har en tendens til å bli litt "julekalenderaktig", masse småting man egentlig ikke trenger, bruker eller ønsker og som ender med å ligge en stund før man kaster det med litt dårlig samvittighet. Aner ikke hva du har tenkt å bruke på det heller, men eneste annet jeg kan komme på er kinobillett.

Men jeg skal luske meg ut av tråden, for jeg har visst ikke så mye positivt, konstruktivt å komme med ;)

Håper du får en fin bursdagsfeiring! :)

Anonymkode: 45417...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, jeg hadde likt å få en sånn pose å kunne fint funnet på å lage en sånn pose selv 🙂 elsker å lage godteposer med mye kjekt når gutten har bursdag 🙂. Ville hatt oppi: lepomade, sjokolade, te/kaffe, tyggis/pastiller, mini håndkrem/ansiktsmaske, tøfler /kosestrømper. 

Anonymkode: 913e1...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kroneksempel på bruk og kast,  eller bare kast.. Æsj, så harry.. 

Anonymkode: 1e932...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i disse tider der miljøet og overforbruk er et av de heteste temaene, så sitter altså voksne damer og lurer på hva de kan finne på å kjøpe... de vet ikke hva, men NOE må jo kjøpes inn. 

Kjøp noe plastdrit på Nille, så opprettholder du stilen din.

Anonymkode: ad08d...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helst fått noe spiselig. Setter pris på sjokolade, nøtter osv. Hvis det skal være noe som ikke er spiselig setter jeg pris på f eks en håndkrem eller body lotion, men da må det være noe dyrt og fint som jeg har glede av å prøve selv om det ikke er det vanlige merket jeg kjøper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere andre - dropp det. Takk for omtanken, men nei takk. 

Ha en trivelig feiring, da. 🥳

Anonymkode: 26ec7...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånd- eller fotmaske! Får den for en 20-30 kr på billigbutikker, men finnes også mer eksklusive varianter. Fotmaskene er kjempedigg 🙂 (tenker IKKE på de som du flasser av på beina med noen dager senere). 

Om budsjettet er romslig og du ikke skal ha så veldig mange gjester; to kinobilletter i hver pose, slik at du kan gå på kino sammen med hver og en av gjestene i løpet av det kommende året.

Et "gavekort" på en kaffekopp enten hjemme hos deg eller på kafé som sikrer deg noen gode samtaler og koselige stunder med hver og en av dem i å ret som kommer. 

God olivenolje eller krydder. 

Tøfler til selve bursdagskvelden, slik noen over her foreslår. 

Anonymkode: 0665a...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...