Gå til innhold

Flere som prøver på nr 2?


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Lillesøster eller lillebror ønskes! 🥰 Flere som prøver på nr 2 i disse dager? Hadde vært hyggelig å være flere. Lurer veldig på hvordan denne runden med prøving blir i forhold til første. 

Positiv EL-test i dag, så nå er vi offisielt prøvere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøver.. inne i 6. Eller 7. Prøveperiode..... 🙄 På førstemann satt den på 1. eller 2. Forsøk.. så dette tar på får en si... 🙄

første har passert 3 og begynner å spør etter søsken 😢 synes det er vanskelig.. men nå er det snart ny prøverunde 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det er flere! Men fryktelig kjedelig når det tar tid altså... Håper juli blir måneden for deg 🥰 Første satt på 2. pp her også, så har jo et lite håp om at det skal gå kjapt denne gangen også. Men må jo si at prøvingen er litt mer slitsom og etter skjema denne gangen. Vår første er nettopp fylt 2. 

 

Når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 7.56, Løkkababy2017 skrev:

Så hyggelig at det er flere! Men fryktelig kjedelig når det tar tid altså... Håper juli blir måneden for deg 🥰 Første satt på 2. pp her også, så har jo et lite håp om at det skal gå kjapt denne gangen også. Men må jo si at prøvingen er litt mer slitsom og etter skjema denne gangen. Vår første er nettopp fylt 2. 

 

Når er IKM?

Ja, jeg skjønner godt hva du mener :)

Jeg er akkurat ferdig med mens.. venter el om ca 14-17 dager, så satser på positiv test i midten på august en gang 🙊

 

du da? Hvordan går det etter el? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Ja, jeg skjønner godt hva du mener :)

Jeg er akkurat ferdig med mens.. venter el om ca 14-17 dager, så satser på positiv test i midten på august en gang 🙊

 

du da? Hvordan går det etter el? 😊

Spennende! Er 3 dpo nå, og tiden går saaaaakte må jeg si 😅 Er litt trøtt, uggen og har mye murringer, men det er nok heller bare kroppen som vil ha sommerferie snart tror jeg. 

Forrige runde hadde jeg «alle» symptomer den måneden jeg ikke var gravid, og knapt noen da jeg faktisk var det, så forbereder meg litt på at det blir sånn nå også. Ellers blir jeg helt testegal 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Løkkababy2017 skrev:

Spennende! Er 3 dpo nå, og tiden går saaaaakte må jeg si 😅 Er litt trøtt, uggen og har mye murringer, men det er nok heller bare kroppen som vil ha sommerferie snart tror jeg. 

Forrige runde hadde jeg «alle» symptomer den måneden jeg ikke var gravid, og knapt noen da jeg faktisk var det, så forbereder meg litt på at det blir sånn nå også. Ellers blir jeg helt testegal 😂

Ser den... jeg husker ikke hva som gjorde meg så sikker første gang, men jeg klarte å vente til 12dpo og visste 100% sikkert at jeg ville få to streker .. var den dagen bare basert på en syk magefølelse 🙊 (som senere skulle bli 25 uker med heftig oppkast) 😅

 

følger mye spenning og nederlag med prøving, men det ender jo forhåpentligvis i evig i kjærlighet til enda en liten skapning til slutt 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Ser den... jeg husker ikke hva som gjorde meg så sikker første gang, men jeg klarte å vente til 12dpo og visste 100% sikkert at jeg ville få to streker .. var den dagen bare basert på en syk magefølelse 🙊 (som senere skulle bli 25 uker med heftig oppkast) 😅

 

følger mye spenning og nederlag med prøving, men det ender jo forhåpentligvis i evig i kjærlighet til enda en liten skapning til slutt 💕

Ja, det er såååå verdt det til slutt! Men uffa, 25 uker med oppkast? Fy søren! All medfølelse herfra. Syntes 10 uker med kvalme var nok 😅 Var det gutt eller jente du fikk sist? Krysse fingrene for bedre form neste gang spira sitter. Som jo er snart 😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 20.59, Løkkababy2017 skrev:

Ja, det er såååå verdt det til slutt! Men uffa, 25 uker med oppkast? Fy søren! All medfølelse herfra. Syntes 10 uker med kvalme var nok 😅 Var det gutt eller jente du fikk sist? Krysse fingrene for bedre form neste gang spira sitter. Som jo er snart 😄😄😄

Jeg fikk jente sist 🙊 håper vi begge får ett fint og flott svangerskap neste gang, forhåpentligvis i nærmeste fremtid ❤️❤️🥰

 

hvordan går det med tålmodet mot ikm-dagen? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her også 🥰 Tiden går sååå sakte... Hadde helt glemt hvilken pine det var å vente mellom el og IKM 😂🙈 Kjenner lite på kroppen også, foruten pupper som er litt ømme på siden og litt kiling i livmoren. Men det kan jo være alt annet enn graviditet dessverre. 

 

Hvordan går det med deg, Ønskernummer2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 10.29, Løkkababy2017 skrev:

Jente her også 🥰 Tiden går sååå sakte... Hadde helt glemt hvilken pine det var å vente mellom el og IKM 😂🙈 Kjenner lite på kroppen også, foruten pupper som er litt ømme på siden og litt kiling i livmoren. Men det kan jo være alt annet enn graviditet dessverre. 

 

Hvordan går det med deg, Ønskernummer2? 

Her går jeg el i møte ila denne uka! Så spenningen stiger 🙊😳😅 

 

hvordan står det til hos dere? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.7.2019 den 11.24, Ønskernummer2 skrev:

Her går jeg el i møte ila denne uka! Så spenningen stiger 🙊😳😅 

 

hvordan står det til hos dere? 😄

@Løkkababy2017 hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...