Gå til innhold

Color Line til Kiel-måltider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finnes det mat å få kjøpt som er litt enklere enn buffet? Eller bør man bestille måltider på forhånd? Blir så himla dyrt. 

Anonymkode: 17c68...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det mat å få kjøpt som er litt enklere enn buffet? Eller bør man bestille måltider på forhånd? Blir så himla dyrt. 

Anonymkode: 17c68...c0b

Det er en sånn italiensk der, med pizza og pasta. Veldig grei med barn, og uten. Og en hamburger plass. Jeg synes buffeten er altfor dyr, og ikke så bra. Vi spiser alltid på den italienske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser også på den italienske! Mye bedre enn buffeten, så blir det litt rimeligere også.

Anonymkode: db70d...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi spiser også på den italienske! Mye bedre enn buffeten, så blir det litt rimeligere også.

Anonymkode: db70d...7d5

Da vi var der var det lang kø for å få bord der. Så om man drar i ferien er det sikkert lurt å gå litt før eller etter vanlig middagstid. Vi gikk på buffeten i stedet, syntes det var veldig god mat der også, men dyrt.

Anonymkode: c3464...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der nettopp, og ved den italienske var det lang kø så og si hele tiden. 

Anonymkode: e3401...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun tatt den båten to ganger. Den ene gangen spiste vi på den italienske restauranten, og det var veldig godt. Sist spiste vi på buffeten og det var også veldig godt. Med barn foretrekker jeg buffet da det var stort utvalg, og også egen barnebuffet. Jeg synes maten var veldig god og absolutt verdt pengene (men drikke måtte betales utenom, det var rart, syntes jeg). De to båtene er nesten identiske med samme restauranter. Noen andre sa til meg at burger/pølse-stedet også var godt, men jeg forsøkte det ikke.

vi bestilte buffet på forhånd, da ble det noe rimeligere

Anonymkode: 1aa72...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pleier å spise buffet første kvelden og pizza på den italienske andre kvelden. Så har vi lunsjbuffet når vi kommer ombord på båten igjen etter timene i Kiel. Sover lenge og spiser noe lett til frokost i Kiel bare. Dag to går man jo i land igjen kl. 10, så da sover vi heller litt lenge enn å stresse til en frokost ingen er sultne til. Bestiller buffetene på forhånd. 

Anonymkode: b7339...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...