Gå til innhold

Tips til fin bikinitruse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hvilken type bikiniunderdel som passer meg best... Tar veldig gjerne i mot tips.

Jeg har stor rumpe og hofter. Litt «lovehandles». Helt OK, flat mage. Vurderer en med litt høyt liv for å skjule litt.. synes ofte skjæringen bak på rumpa blir feil og har faktisk vurdert sånn «tanga-aktig», men litt bredere (husker ikke hva det heter). Men er jeg for gammel til det? 36 år. Skal eventuelt brukes i syden 🙂

Anonymkode: eded1...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter to dager på stranden konstaterer jeg at bikinitrusen i år skal ligge inni rumpesprekken, så går du for tanga tror jeg du følger moten.

Jeg har aldri vist meg i tanga-stil på stranden og kommer aldri til å gjøre det.

Liker du det er det vel bare å gi en lang f*** i hva jeg eller andre måtte mene. 

Anonymkode: a00d2...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best sånne hipser aktige bikinitruser, eller sånne som blir en liten shorts 🙂, å toppen må være litt sånn sports bh type 😉

Anonymkode: e7c5e...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener tai truser, de får bena til å virke lenger om ikke annet ;)

Det er vel tai som er mest flatterende på de fleste, men personlig liker jeg best hipster modellen. Hipster er ikke så flatterende fordi den deler kroppen i to og får rumpa til å se større ut, men det driter jeg i, for jeg liker de best, hehe.

Anonymkode: ad8e7...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...